Jimpa_93 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Någon som vet vad man ska ha för program för att gjöra ett eget spel och hur??? Redigerat 9 April 2004 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Man ska ha Java och ett annat program...jag kommer inte ihåg jag ska kolla upp det för att jag håller på att Skapa ett eget spel som heter Lev Livet spelet (Live your Life). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vart får man tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ursäkta för dubbelpost men kan någon svara som vet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 du får vänta tills du får det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.