Hoppa till innehåll

Wow Patch


BURK
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har testat att ladda ner wow patchen flera gånger men det funkar inte. det står 0% hela tiden. jag lät den stå på en hel natt så därför måste det vara nåt fel. e det någon som har samma problem eller vet vad jag ska göra??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har testat att ladda ner wow patchen flera gånger men det funkar inte. det står 0% hela tiden. jag lät den stå på en hel natt så därför måste det vara nåt fel. e det någon som har samma problem eller vet vad jag ska göra??

Din brandvägg kanske blockerar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

jag vet inte vad du ska göra men om du frågar mig så suger wow

Om du inte gillar Wow så har du inget här att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag antar att du precis har lämnat vaggan.

 

Jag skrev in en länk "fz.se"

 

99% av jordens ej utvecklingsstörda befolkning skulle göra en ny flik och gå in på fz.se och inse att "OMFG MAN KAN LADDA NER PATCHES HÄR :o: O :o :o"

 

Gör om gör rätt p12.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag antar att du precis har lämnat vaggan.

 

Jag skrev in en länk "fz.se"

 

99% av jordens ej utvecklingsstörda befolkning skulle göra en ny flik och gå in på fz.se och inse att "OMFG MAN KAN LADDA NER PATCHES HÄR :o : O :o :o "

 

Gör om gör rätt p12.

Skulle aldrig trycka på en länk som man inte får en förklaring om, på ett forum som detta. Bara ett meddelande som "fz.se ktnxby(e)" är misstänksamt, ingen förklaring till vad det är eller vad som finns där heller. Gissar på att du är en sån där som är skit cool på internet och dissar alla, p15.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...