Lynott Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Om man ska bara ändra storleken på bilderna så går också paint och gimp precis lika bra som Photoshop! :_ Palla paint, det var typ 10 år sen och Gimp är för nybörjare. Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Gimp är bra, för sådana som precis börjat göra bilder och paint, ja vad finns det att säga om paint, mer än :_? Gimp är mer avancerat än photoshop. Har inte sett ett knyst från dig på bild fronten och nu kommer du och säger att du är bra? Prove it. Btw. Tvekar på att du var född för 10år sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Om man ska bara ändra storleken på bilderna så går också paint och gimp precis lika bra som Photoshop! :_ Palla paint, det var typ 10 år sen och Gimp är för nybörjare. Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Gimp är bra, för sådana som precis börjat göra bilder och paint, ja vad finns det att säga om paint, mer än :_? Gimp är mer avancerat än photoshop. Har inte sett ett knyst från dig på bild fronten och nu kommer du och säger att du är bra? Prove it. Btw. Tvekar på att du var född för 10år sedan. Jaså? Du kan säga att GIMP är mer avancerat utan att testa Photoshop CS4? När jag sa att GIMP är mer för nybörjare, är för att jag tycker så. Genrellt sett behöver det inte vara så. Varför ska jag göra bilder? SÅ att du och Tolin och resten av Fuska.se:s lodis-pack kan kritisera allt jag gör och säger, för tydligen är allt jag gör, säger, skriver och själva jag fel. Jag var inte född för 10 år sen, utan 15 år sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Om man ska bara ändra storleken på bilderna så går också paint och gimp precis lika bra som Photoshop! :_ Palla paint, det var typ 10 år sen och Gimp är för nybörjare. Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Gimp är bra, för sådana som precis börjat göra bilder och paint, ja vad finns det att säga om paint, mer än :_? Gimp är mer avancerat än photoshop. Har inte sett ett knyst från dig på bild fronten och nu kommer du och säger att du är bra? Prove it. Btw. Tvekar på att du var född för 10år sedan. Jaså? Du kan säga att GIMP är mer avancerat utan att testa Photoshop CS4? När jag sa att GIMP är mer för nybörjare, är för att jag tycker så. Genrellt sett behöver det inte vara så. Varför ska jag göra bilder? SÅ att du och Tolin och resten av Fuska.se:s lodis-pack kan kritisera allt jag gör och säger, för tydligen är allt jag gör, säger, skriver och själva jag fel. Jag var inte född för 10 år sen, utan 15 år sen. Jag har alla de första photoshop samt CS1 och CS2, har även tillgång till alla de photoshop versioner som kommer ut och har testat alla. Så sluta tro att du är bättre än mig. Nej, du ska göra en bild för att jag tror uppriktigt sagt att du suger och är bara på internet för att skryta om dina skillz i allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Om man ska bara ändra storleken på bilderna så går också paint och gimp precis lika bra som Photoshop! :_ Palla paint, det var typ 10 år sen och Gimp är för nybörjare. Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Gimp är bra, för sådana som precis börjat göra bilder och paint, ja vad finns det att säga om paint, mer än :_? Gimp är mer avancerat än photoshop. Har inte sett ett knyst från dig på bild fronten och nu kommer du och säger att du är bra? Prove it. Btw. Tvekar på att du var född för 10år sedan. Jaså? Du kan säga att GIMP är mer avancerat utan att testa Photoshop CS4? När jag sa att GIMP är mer för nybörjare, är för att jag tycker så. Genrellt sett behöver det inte vara så. Varför ska jag göra bilder? SÅ att du och Tolin och resten av Fuska.se:s lodis-pack kan kritisera allt jag gör och säger, för tydligen är allt jag gör, säger, skriver och själva jag fel. Jag var inte född för 10 år sen, utan 15 år sen. Jag har alla de första photoshop samt CS1 och CS2, har även tillgång till alla de photoshop versioner som kommer ut och har testat alla. Så sluta tro att du är bättre än mig. Nej, du ska göra en bild för att jag tror uppriktigt sagt att du suger och är bara på internet för att skryta om dina skillz i allt. Har jag skrytit om något? Är det någon som skryter, så är det du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Har jag skrytit om något? Är det någon som skryter, så är det du. Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Jag skryter inte? Jag sa bara att jag har hållt på med photoshop länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Jag skryter inte? Jag sa bara att jag har hållt på med photoshop länge? Okej, och när sa jag att jag håller på med Photoshop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Åter igen... -.- Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Oss = du och några andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Åter igen... -.- Photoshop är för oss som vill ha bättre bilder, och som har mer erfarenhet. Oss = du och några andra Åter igen, när sa jag att jag håller på med Photoshop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ooh, the bitch is back. Nej, ärligt talat så är GIMP ett enklare program och är därför bättre för nybörjare. Photoshop kan också vara gratis, på ett visst sätt... För dig då altså? :rolleyes: Nej, för jag kan Photoshop. Skulle nog säga att här säger du att du håller på med Ps(på ett visst sätt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ooh, the bitch is back. Nej, ärligt talat så är GIMP ett enklare program och är därför bättre för nybörjare. Photoshop kan också vara gratis, på ett visst sätt... För dig då altså? :rolleyes: Nej, för jag kan Photoshop. Skulle nog säga att här säger du att du håller på med Ps(på ett visst sätt) Vad har detta med teman till mobiler att göra? OnT: p10, be gone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Vad har detta med teman till mobiler att göra? eum? Åter igen, när sa jag att jag håller på med Photoshop? Skulle nog säga att här säger du att du håller på med Ps(på ett visst sätt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Jag har väl inte sagt att jag är grym på PS, bara för att jag håller på med det? Jag har testat GIMP och tycker det är simplare än PS. Det är vad jag tycker, så live with it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg