1. Halo 3
2. Fable 2
3. CoD 4
4. Farcry 2
5. Fallout 3
1. Halo 3
2. Fable 2
3. CoD 4
4. Farcry 2
5. Fallout 3
5.cod 4
4.cod 4
3.COD 4
2.COD 4
1. CALL OF DUTY 4
5. Halo 3
4. GRAW 2
3. BF BC
2. GoW2
1. CoD4
↗ till inläggetVi har nåt gemensamt <35.cod 4
4.cod 4
3.COD 4
2.COD 4
1. CALL OF DUTY 4
1. Call of Duty 4
2. Call of Duty World at War
3. Gears of War 2
4. Gears of War
5. Grand Theft Auto 4
1. Prototype
2. UFC Undisputed
3. Fable 2
4. CoD 5
5. Street Fighter 4
1. GTA IV
2. Guitar Hero World Tour
3. Mirror's Edge
4. SKATE
5. Lego Indiana Jones
6. Kung Fu Panda
var tvungen med 6 för det där är alla spel jag har än så länge, fick 360 i julklapp
1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra.
2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2.
3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:(
4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då.
5: Gh3, har inte fler spel...
↗ till inlägget1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra.
2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2.
3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:(
4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då.
Det kan man ju inte alls. :(
↗ till inläggetNej jag menade typ fordon. Skulle nog ha skrivit det...↗ till inlägget1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra.
Det kan man ju inte alls. :(
Ny lista för mig:
1. GTA IV/ Gears of War 2
2. GHWT
3. Mirror's Edge
4. Skate
5. Lego Indiana Jones
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in