💬
Logga in
Fuska.se

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)

209 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #121

Vi hade ett rep/belönning-system ett kort tag men det fungerade inte alls bra och enligt erfarenheter från andra forum så vet jag att det är väldigt svårt att få ett sånt system att fungera. Oftast blir det till slut om inte i början att man betygsätter medlemmen och inte innehållet i inlägget tyvärr.

Nivå 0 · Nykomling

Admins inlägg är lag.

+Längre signatur, inte mycket längre dock.

Nivå 0 · Nykomling

precis som jag menade tidigare i något inlägg att det fanns ett repsystem som man kunde ge 1-5 stjärnor på medlemmen. Det utnyttjades väldigt mycket.

Nivå 0 · Nykomling

- kunna ta bort sina inlägg.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Försök gärna komma på lite fler idéer även kring nya funktioner. Småsaker som ni anser saknas ;)

valbar censur!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Försök gärna komma på lite fler idéer även kring nya funktioner. Småsaker som ni anser saknas ;)

valbar censur!

diskuteras redan i en annan tråd, Dave.

Trådstartare #127
↗ till inlägget

- kunna ta bort sina inlägg.

Kommer inte att komma då vi har en ändra funktion. Tar man bort inlägg mitt i trådar så kan problemet uppstå att man förstör tråden eller gör den osammanhängande för andra läsare som inte förstår att ett inlägg har raderats.

Kunna ändra visningsnamn var 5:te månad

Nivå 0 · Nykomling

varför är det så viktigt med visningsnamn. Om det är 1 år så väljer man med försiktighet såklart.

↗ till inlägget

varför är det så viktigt med visningsnamn. Om det är 1 år så väljer man med försiktighet såklart.

Man kankse tycker det är ett bra namn när man byter sen kankse efter 2 månader tycker man att det är dåligt så då ska man inte behöva vänta så länge tycker jag

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man kankse tycker det är ett bra namn när man byter sen kankse efter 2 månader tycker man att det är dåligt så då ska man inte behöva vänta så länge tycker jag

Du har dock endast varit medlem i en dag, så mycket fel kan det väl inte ha gått?

↗ till inlägget
Vi hade ett rep/belönning-system ett kort tag men det fungerade inte alls bra och enligt erfarenheter från andra forum så vet jag att det är väldigt svårt att få ett sånt system att fungera. Oftast blir det till slut om inte i början att man betygsätter medlemmen och inte innehållet i inlägget tyvärr.
Åh f*n, tänkte verkligen inte på det. Speciellt på detta forum där "respekt" har en sån stor roll.

Jag tänkte mest på hur bra det funkade på t.ex. facebook men det är inte ens ett forum.

Nåja.

15 Jun 2009
Trådstartare #132

Tråd rensad! Håll er till ämnet!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Marknadsför sidan mer, jag menar vi har ju pinsamt lite inlägg per dag!

Och de inlägg som kommer, är i allmänt eller liknande.

Endast en tråd per dag, för att slippa spam.

När man registrerar sig får man inte posta i forumen på en dag. För att slippa add-bots, och för att dom ska kunna lära sig lite om forumet innan dom börjar posta, t.ex. få en länk till FAQ osv.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjenare har ett litet förslag om att fuska gör ett litet eget mmorpg inne på sidan där fuskare kan träffa varandra och chatta men det kanske blir förmycket hoppas ni ficksar detta/pidde :D

Lol oändligt skratt vad säger ni ska vi ficksa detta eller blir det förmycket?

Ack dessa obehöriga lärare som inte lär ungarna ett skit

Lärarna har lärt mig.

Nivå 0 · Nykomling

Om Admin hade kunnat diskutera våra åsikter om olika saker (bland annat censuren) så hade det varit den enda förbättringen som behövts. Ingen mening med att skriva olika saker här, blir ju ändå som vår älskade admin tycker. No matter what.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Om Admin hade kunnat diskutera våra åsikter om olika saker (bland annat censuren) så hade det varit den enda förbättringen som behövts. Ingen mening med att skriva olika saker här, blir ju ändå som vår älskade admin tycker. No matter what.

Ja, och det stämmer ju. Skulle Admin följa ordet av varje P12 här så skulle sidan inte klara sig en vecka. Här önskar vi inte saker, vi ger förslag. I slutändan är det ändå Admin som bestämmer.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, och det stämmer ju. Skulle Admin följa ordet av varje P12 här så skulle sidan inte klara sig en vecka. Här önskar vi inte saker, vi ger förslag. I slutändan är det ändå Admin som bestämmer.

Vet inte om ditt inlägg är positivt eller negativt men svarar på samma sätt ändå.

Att följa någons ord är inte samma sak som att läsa dem, reflektera över dem och diskutera med personen(rna).

Och om du menar att jag önskar istället för att ge förslag så har du fel. Jag föreslog att Admin skulle diskutera våra förslag istället för att säga ja eller nej.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vet inte om ditt inlägg är positivt eller negativt men svarar på samma sätt ändå.

Att följa någons ord är inte samma sak som att läsa dem, reflektera över dem och diskutera med personen(rna).

Och om du menar att jag önskar istället för att ge förslag så har du fel. Jag föreslog att Admin skulle diskutera våra förslag istället för att säga ja eller nej.

Du har nog inte förstått hur detta funkar =) Vi har inte blivit inbjudna till ett pitch-talk här, utan endast fått möjligheten att föreslå förändringar. Admin ska säga Ja eller Nej, det är allt som behövs.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du har nog inte förstått hur detta funkar =) Vi har inte blivit inbjudna till ett pitch-talk här, utan endast fått möjligheten att föreslå förändringar. Admin ska säga Ja eller Nej, det är allt som behövs.

Tror inte du har förstått vad jag menar :) Jag gav ett förslag att admin skulle diskutera med oss istället för att bara säga ja eller nej. :) Jag har alltså gjort precis vad tråden är till för ;) + lagt till en liten egen åsikt, men det är väl inte förbjudet?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tror inte du har förstått vad jag menar :) Jag gav ett förslag att admin skulle diskutera med oss istället för att bara säga ja eller nej. :) Jag har alltså gjort precis vad tråden är till för ;) + lagt till en liten egen åsikt, men det är väl inte förbjudet?

Bara om du har en Nordkoreansk flagga hängandes bakom dig =)

Men nu förstår jag - Ett förslag om förslaget ^^ Nu kan Admin komma hit och säga "Nej" till den idén också :P

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.