Hoppa till innehåll

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att man kan ha åäö samt mellanrum i sina namn.

Jojuste, 150x150 skulle inte skada. Om 20kb gränsen är kvar så lär det inte ta upp mycket mer plats på sidan.

Snälla admin, inte Rep, har sett en del sidor med det, verkar vara ett failande system.

 

I alla fall, saknar spelhörnan och kanske något mer skin. Tycker också att cencuren borde vara valfri, man måste manuellt avaktivera den.

Dessa sammanfattar mina önskningar ganska väl. och jag skulle också gärna se att moderatorerna skulle kunna ta bort tacksägelser från loggen. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så vi ska helt enkelt tillåta 15 åringar att skriva onödiga inlägg genom att inte ge dem tillsägelse?

Är det med flit du missar poängen, eller är du bara korkad?

 

+1 till förslaget om blogg.

 

jo, jag förstår att ni tycker att det är 12- då personer börjar vara patetiska.

Men för det ska det ändå gälla för äldre..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så vi ska helt enkelt tillåta 15 åringar att skriva onödiga inlägg genom att inte ge dem tillsägelse?

Är det med flit du missar poängen, eller är du bara korkad?

 

+1 till förslaget om blogg.

 

jo, jag förstår att ni tycker att det är 12- då personer börjar vara patetiska.

Men för det ska det ändå gälla för äldre..

 

Det var alltså det sistnämnda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så vi ska helt enkelt tillåta 15 åringar att skriva onödiga inlägg genom att inte ge dem tillsägelse?

Är det med flit du missar poängen, eller är du bara korkad?

 

+1 till förslaget om blogg.

 

jo, jag förstår att ni tycker att det är 12- då personer börjar vara patetiska.

Men för det ska det ändå gälla för äldre..

 

Jag skulle vilja säga att ordet "p12" är ett samlingsord för allt ont på denna jord.

 

Och varför skulle du inte skriva ditt personnummer? Tvekar grovt på att admin är pedobear.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varningsystem

 

Det är rätt så orättvist att få olika sorts varningar. För att förbättra detta så varna mer för dåliga saker och mindre för mindre farliga.

 

100 poäng - 1 varning

200 poäng - 2 varningar

300 poäng - 3 varningar

400 poäng - 4 varningar

500 poäng - 5 varningar

600 poäng - 6 varningar

700 poäng - 7 varningar

800 poäng - 8 varningar

900 poäng - 9 varningar

1000 poäng - 10 varningar

 

Ett mindre brott som dålig rubrik ger 50 poäng. Spam ger 200. Personangrepp ger 500.

För varje månad utan regelbrott minskas med 50 poäng.

 

 

Varför ändra hela varningssystemet? Vad är vitsen med det. Följ reglerna så kommer inte varningar vara något problem.

 

 

För övrigt kan Blogg vara ganska skoj, har aldrig bloggat själv, tycker det är lite "kolla på mig" aktigt men om det inte är folk som är desperata efter uppmärksamhet som skriver kan det vara kul att läsa. På spelforum anser jag att mer intressanta saker skrivs, har läst bloggar på andra spelsidor och det var bra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...