ShigeruMiyamot Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Tjo, mitt 360 har blivit drabbats av RROD ! ( :o ) om jag köper en ny konsoll, kan jag då använda hårddisken från den RROD-drabbade konsollen på den nya ?? :blink: (a' Redigerat 5 Juni 2009 av ShigeruMiyamot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Varför inte ringa supporten och få den fixad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Varför inte ringa supporten och få den fixad? dom sa bara att jag skulle kolla på xbox.com/support, vilket jag gjorde. Dock så hjälpte inte det ett j*vla skit, och jag vet inte vad ajg ska göra :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 kontakta butiken med e-post och fråga lite. så gjorde jag med ps3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Kolla med dom du köpte den av, och kolla runt lite på support. http://www.fuska.se/forum/Xbox_360_Med_Rod-t119753.html Kanske är nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.