Hoppa till innehåll

Sverige - Danmark

diflover

Rekommendera inlägg

Är man så överhypad som Zlatan är går det inte att vara underskattad punkt slut.

Om jag inte missminner mig så är väll Källström en av Sveriges bättre målskyttar de senaste 5-10 matcherna. För att dra in lite statistik i det hela så har källström gjort i snitt ca. 0.2 mål per match och Zlatan (Den store Zlatan) 0.36 mål per match. Med tanke på att många av Källströms landskamper är inhopp ifrån Svensson tiden, if you know what I mean, så är inte Källströms facit särskilt dåligt. Zlatans är dock inte direkt något att hurra för. Ni pratar också om hunger har Zlatan en hunger efter att vinna titlar med Sverige? Ibland tvekar jag faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är man så överhypad som Zlatan är går det inte att vara underskattad punkt slut.

Om jag inte missminner mig så är väll Källström en av Sveriges bättre målskyttar de senaste 5-10 matcherna. För att dra in lite statistik i det hela så har källström gjort i snitt ca. 0.2 mål per match och Zlatan (Den store Zlatan) 0.36 mål per match. Med tanke på att många av Källströms landskamper är inhopp ifrån Svensson tiden, if you know what I mean, så är inte Källströms facit särskilt dåligt. Zlatans är dock inte direkt något att hurra för. Ni pratar också om hunger har Zlatan en hunger efter att vinna titlar med Sverige? Ibland tvekar jag faktiskt.

Jämför hur lätt det är att vinna exempelvis ett EM eller ett VM med landslaget med att vinna Serie A eller Champions League med Inter.

Självklart vill Zlatan vinna titlar med Sverige, men chansen är inte lika stor. Minns jag inte fel så var Zlatan den enda svensken som sa att Sverige kunde vinna VM 2006. Han är målinriktad inom landslaget också.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...