CookieMan Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Hej!! Ska jag köpa Guitar Hero Metallica? Jag har hittat det till 360 för 499kr, är det värt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Det är Metallica = Värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Det är Metallica = Värt det.Okej, tror att jag ska köpa det. Jag älskar ju Metallica, så varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Om du älskar Metallica, varför frågar du ens folk om du ska skaffa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 8 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Om du älskar Metallica, varför frågar du ens folk om du ska skaffa det?Men jag undrade hur bra själva spelet, inte låtarna, var! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Köp det, spelet är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 ok, men nu har ju GH: Greatest Hits kommit, så vilket ska jag köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolmannen Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 ok, men nu har ju GH: Greatest Hits kommit, så vilket ska jag köpa? Greatest Hits Så klart :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Köp båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 9 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Köp bådaNja, har inte så mycket pengar för att jag ska köpa NHL 10 om ca en månad när det kommer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Köp Metallica! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg