JonteFire2 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 (redigerat) Jag är i den första staden men sen när jag börjar i en ny stad, får jag då ett nytt hus som jag kan spara i? För annars skulle det bli väldigt jobbigt om jag måste åka till det hus som jag har nu... PS: Spelet är PS2 :) Redigerat 7 Juni 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Ja det får mab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 okej tack. Då vet jag det! :) Vet ni typ när man får börja i den nya staden? typ vad det sista uppdraget heter på den första staden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jepp det sista Uppdraget på Första staden heter The Green Sabre :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jepp det sista Uppdraget på Första staden heter The Green Sabre :DOk nice..Vem är det man gör uppdraget för? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jepp det sista Uppdraget på Första staden heter The Green Sabre :DOk nice..Vem är det man gör uppdraget för? :) Jag tror Cesar visar dej att Big Smoke jobbar för Ballas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jepp det sista Uppdraget på Första staden heter The Green Sabre :D Ok nice.. Vem är det man gör uppdraget för? :) Jag tror Cesar visar dej att Big Smoke jobbar för Ballas. Okej.Vilka var Ballas? Och Big Smoke var CJ's brorsa va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Jepp det sista Uppdraget på Första staden heter The Green Sabre :D Ok nice.. Vem är det man gör uppdraget för? :) Jag tror Cesar visar dej att Big Smoke jobbar för Ballas. Okej.Vilka var Ballas? Och Big Smoke var CJ's brorsa va? Ballas är gänget i lila som du brukar kämpa mot, Nej, Sweet är ens bror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jepp det sista Uppdraget på Första staden heter The Green Sabre :D Ok nice.. Vem är det man gör uppdraget för? :) Jag tror Cesar visar dej att Big Smoke jobbar för Ballas. Okej. Vilka var Ballas? Och Big Smoke var CJ's brorsa va? Ballas är gänget i lila som du brukar kämpa mot, Nej, Sweet är ens bror. exakt sweet är Cjs Brorsa Carl its sweet sup sweet you want is for momma shes dead Bro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fatta det.. Nu är jag iallafall i den andra staden. Den SUGER!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) ja andra staden är rätt tråkig den har bara 1 kul grej och det är det stora berget as kul att hoppa därifrån :lol: Redigerat 12 Juni 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg