VAZE Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Skrivet 8 Juni 2009 Jag har inte en så bra dator, eller den är rätt så bra men det är ingen spel-dator så den klarar inte av de nyaste spelen. Jag kollade på cod 4 och min dator hade allt som krävdes förutom processorn, det stog att den krävde 1.8GHz och jag har bara 1.6GHz. Klarar min dator av det eller måste det vara 1.8GHz och högre? Citera
Aircondition Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Skrivet 8 Juni 2009 Frekvensen spelar inte alls så stor roll och du kan verkligen inte bara förlita dig på att den avgör om du klarar spelet eller inte. Ta reda på ordentligt vad du har för processor och kom tillbaka. Citera
maaakus Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Skrivet 8 Juni 2009 Jag vet inte om det är så stor skillnad prestandamässigt mellan demo- och fullversionen av CoD4, men du kan ju iallafall prova att dra hem det: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22067&ist=1244066400 Citera
VAZE Skrivet 8 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2009 Frekvensen spelar inte alls så stor roll och du kan verkligen inte bara förlita dig på att den avgör om du klarar spelet eller inte. Ta reda på ordentligt vad du har för processor och kom tillbaka. Detta är det som står på kontollpanelen: Processor: Gentuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz 1.60GHz Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.