Hoppa till innehåll

The Sims 3


nejtack
 Dela

Rekommendera inlägg

hej jag är inte så invand dataspelare och har precis köpt the sims 3! allt funkar jättebra och är roligt. men har en liten dum fråga?

hur flyttar man sin sim? haren sim som bor i ett hus men vill flytta henne hur gör jag detta? får gärna förklara övertydligt så dumma jag förstår=)

och också hur flyttar mn folk som bor i de andra husen som redan fanns där,kan jga kicka ut dem för mina nya familjer

 

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag är inte så invand dataspelare och har precis köpt the sims 3! allt funkar jättebra och är roligt. men har en liten dum fråga?

hur flyttar man sin sim? haren sim som bor i ett hus men vill flytta henne hur gör jag detta? får gärna förklara övertydligt så dumma jag förstår=)

och också hur flyttar mn folk som bor i de andra husen som redan fanns där,kan jga kicka ut dem för mina nya familjer

 

tack på förhand

Välj huset där familjen som du vill sparka ur bor och tryck på "Evict".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag är inte så invand dataspelare och har precis köpt the sims 3! allt funkar jättebra och är roligt. men har en liten dum fråga?

hur flyttar man sin sim? haren sim som bor i ett hus men vill flytta henne hur gör jag detta? får gärna förklara övertydligt så dumma jag förstår=)

och också hur flyttar mn folk som bor i de andra husen som redan fanns där,kan jga kicka ut dem för mina nya familjer

 

tack på förhand

Köp en telefon (eller använd mobilen) och tryck på knappen där det står "flytta".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...