Gäst Eminem4Life Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) aa, jag har kommit till Catalina :P henne vill jag f*n inte ha :P du slipper henne hon gör slut med dig efter du klarat alla hennes uppdrag ioförsig du måste raca mot henne sen slipper du henne under hela spelet :P men hon är rätt störande hon ringer till dig nästan hela tiden XD Redigerat 12 Juni 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 aa, jag har kommit till Catalina :P henne vill jag f*n inte ha :P du slipper henne hon gör slut med dig efter du klarat alla hennes uppdrag ioförsig du måste raca mot henne sen slipper du henne under hela spelet :P men hon är rätt störande hon ringer till dig nästan hela tiden XD Haha okej :Phar bara klarat det när man ska köra en tank till ett ställe och får 5000 spänn. sen sticker hon bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 ja då måste du klara the truth uppdrag och sen göra cecars sen är det catalina igen tima ball idiota catalina is that you again Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 ja då måste du klara the truth uppdrag och sen göra cecars sen är det catalina igen tima ball idiota catalina is that you again heheNu är jag klar med bitchen catalinas uppdrag och jag har haft race med henne.. Så nu är jag i SAN FIERROO :D En riktigt trevlig stor stad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 ja då måste du klara the truth uppdrag och sen göra cecars sen är det catalina igen tima ball idiota catalina is that you again heheNu är jag klar med bitchen catalinas uppdrag och jag har haft race med henne.. Så nu är jag i SAN FIERROO :D En riktigt trevlig stor stad :D Åk till San Fransisco, en ännu större och trevligare stad. IRL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 ja då måste du klara the truth uppdrag och sen göra cecars sen är det catalina igen tima ball idiota catalina is that you again hehe Nu är jag klar med bitchen catalinas uppdrag och jag har haft race med henne.. Så nu är jag i SAN FIERROO :D En riktigt trevlig stor stad :D Åk till San Fransisco, en ännu större och trevligare stad. IRL! amen... san fierro är ju inspirerat av san fransisco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inter3 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 ja då måste du klara the truth uppdrag och sen göra cecars sen är det catalina igen tima ball idiota catalina is that you again hehe Nu är jag klar med bitchen catalinas uppdrag och jag har haft race med henne.. Så nu är jag i SAN FIERROO :D En riktigt trevlig stor stad :D Åk till San Fransisco, en ännu större och trevligare stad. IRL! amen... san fierro är ju inspirerat av san fransisco Exakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 ja då måste du klara the truth uppdrag och sen göra cecars sen är det catalina igen tima ball idiota catalina is that you again hehe Nu är jag klar med bitchen catalinas uppdrag och jag har haft race med henne.. Så nu är jag i SAN FIERROO :D En riktigt trevlig stor stad :D Åk till San Fransisco, en ännu större och trevligare stad. IRL! amen... san fierro är ju inspirerat av san fransisco Exakt Äh vaffan, tycker vi har börjat spamma i tråden grabbar. Anmäler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
counterphilip Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) jag fattar inte hur man använder lovenät :angry:på gta iv Redigerat 18 Juni 2009 av counterphilip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg