1337Gamer Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Hejsan , jag har spela css i snart 1.8 år , och jag är rankad 1 på några servers , jag skulle vilja bli admin på några servers som behöver hjälp med att få dit folk m.m . ?? Kontakta mej här: Forumet. [email protected]. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Bara för att man är rankad 1 på vissa servrar så blir man admin? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1337Gamer Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 va kul att få svar dååh ;D Hemsidan recomenderas starkt . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hejsan , jag har spela css i snart 1.8 år , och jag är rankad 1 på några servers , jag skulle vilja bli admin på några servers som behöver hjälp med att få dit folk m.m . ?? Kontakta mej här: Forumet. [email protected]. varför gör du inte en server själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecNiquE Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Well baby ;) adda: Haga1337 så kan vi snacka lite skit och tjöta så får vi se sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 JAG kan till 110% fixa en server som du kan vara admin på.bara PMa mig och säg vilka moddar du vill ha på så fixar jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg