HappyDevil Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Nu har jag skuttat runt lite överallt och sökt efter PS2spelet Fatal Frame [Project Zero], men hittar det inte. :angry: Finns det någon som vet vars jag kan köpa det? Jag skulle vara jättetacksam för hjälp, och jag vill gärna ha det innan torsdag. Har planerat att sitta uppe och lana det med några kompisar för att fira att skolan är slut (Alva kommer skrika som ***!!) :lol: Aja, snabb hjälp uppskattad! Help me!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Allt jag kunde hitta var ett på tradera för 199 kr: http://www.tradera.com/PROJECT-ZERO-SONY-P...uktion_93380832 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HappyDevil Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hmn, det där spelet ser lite mysko ut. Vet inte om jag vågar lita på det riktigt <_< Ah well, tack ändå för hjälpen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Säljaren har ju bra omdöme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HappyDevil Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Det betyder ingenting <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HappyDevil Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Never mind, har fått tag på det nu! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg