prophet Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Köper N64-kontroller, måste vara i perfekt skick. Gärna grå färg. EDIT: Väldigt intresserad av Majora's Mask aswell. Redigerat 9 Juni 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Du kan inte spela MM utan Expansion Pak, så du vet om det. Annars sitter du med ett ospelbart spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Du kan inte spela MM utan Expansion Pak, så du vet om det. Annars sitter du med ett ospelbart spel. ;)Det har jag. :) Tror jag. :P Redigerat 9 Juni 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Kolla för säkerhetsskull. ;) Öppna luckan på N64 framför kassett-instoppet, om det är en grå sak har du inte Expansion Pak. Om det är rött så har du Expansion Pak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Kolla för säkerhetsskull. ;) Öppna luckan på N64 framför kassett-instoppet, om det är en grå sak har du inte Expansion Pak. Om det är rött så har du Expansion Pak. Hmm, konsolen ligger gömd långt inne i någon garderob i huset. Jag kollar någon annan dag. Vad jag vet så kostar Expansion Pak inte så mycket heller. Men jag och min far är ganska säker på att vi har ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Du kan väll spela det men inte spara? Den där röda saken är väl som ett minnes kort Redigerat 12 Juni 2009 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Nej, det är inte ett minneskort. Den utökar ram-minnet i N64:an till det dubbla, vilket betyder att den klarar av mer än i vanliga fall (t ex bättre grafik än vanligt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Du kan väll spela det men inte spara? Den där röda saken är väl som ett minnes kortMemory Pak sätter man i kontrollen. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg