Hedman Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag var och kollade på matchen på Ullevi. Isaksson gör en eller flera jätte bra räddningar i första halvlek, Malta var väldigt nära att få dit den. Kim gjorde en bra match och jag tycker att Zlatan ska sluta med sina diviga fasoner och göra något vettigt istället för att snacka skit om Kim. Annars kände man att Sverige ägde matchen totalt, jag menar ifall man inte vinner över Malta har man inget att göra i Sydafrika! :DJu för sig var Isaksson anledningen till att situationerna skapades.Dessutom hade han skit dålig kommunikation med sina backar och var ute och drällde med bollen.Sen litade inte backarna på honom och det kan jag förstå.Tycker det är skit konstigt att inte Lagerbäck testat någon annan målvakt på träningslandskamper,Alvbåge? Och både Kim och Zlatan bytte inte helt vänskapliga ord med varandra,inte bara Zlatan.Kanske inte så bra uppträtt av en lagkapten men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.