Hoppa till innehåll

Snyggaste Ni Har Gjort?


OOME
 Dela

Rekommendera inlägg

Kom in på min favorit server vid 00:30 tiden idag, köper dgl och plockar 3 på CW, 1 av dom på HS, 2 i mitten inget HS där och sista på longen

 

hade (7 skott i, 6 i nästa reload), asnajs med det på första rundan när alla andra har typ AK, colt etc.

 

6kills, 1hs :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det måste vara det jag gjorde här om dagen på CSS.

 

Var terrorist på CS_Office, stog och vaktade korridoren med läskautomaterna när jag såg en CT komma springandes in från main corridor (tror jag att den heter), jag skyndade mig åt sidan in i korridoren mot T-spawn och stog kvar vid dörröpningen mot den förra korridoren. Tog fram en handgranat, väntade i några sekunder och kastade på studs mot en av dörrarna in i korridoren med läskautomaterna, boom där dog en CT, precis när granaten sprängdes sprang jag ut från mitt gömställe och in i korridoren med läskautomaterna, jag såg två CT's springa i sidled precis bredvid varandra, de befann sig strax innan automaterna så de var väldigt nära. Öppnade eld och fick in två headshots. Laddade om och sprang tillbaka en liten bit mot T-spawn igen såg en till CT som sprungit fram till dörröppningen, han började skjuta mot mig så jag hoppade upp - duckade och sköt han också. sedan kom en till ct som skjöt headshot på mig och då var det roliga slut :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :(. Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P. Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6.

 

EDIT: Stavfel

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :( . Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P . Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6.

 

EDIT: Stavfel

 

Off-Topic: Ja så klart på css har dom större hitbox, mycke verkligare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :( . Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P . Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6.

 

EDIT: Stavfel

 

Off-Topic: Ja så klart på css har dom större hitbox, mycke verkligare

 

Japp och mycket tråkigare. Man behöver inte kämpa för en kill. Det måste man på 1.6, Dålig spelkänsla också. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :( . Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P . Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6.

 

EDIT: Stavfel

 

 

Off-Topic: Ja så klart på css har dom större hitbox, mycke verkligare

 

Japp och mycket tråkigare. Man behöver inte kämpa för en kill. Det måste man på 1.6, Dålig spelkänsla också. :S

 

Mm, och css har mindre recoil.

 

OnT: Körde pcw i cs 1.6 , tog 2 stycken av dom i T och alla av mina ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...