Hoppa till innehåll

Snyggaste Ni Har Gjort?


OOME
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjo!

 

Vad är det snyggaste ni har gjort på CS 1.6? Samt CSS och Half-Life.

 

Det kan vara allt ifrån Kill, Move eller kanske död :D?

 

I alla fall.

 

Det snyggaste kill jag har gjort är på CS 1.6 och på banan de_train. Vid en trappa som går mellan tåg "yard" och upp till gången ner till inne huset. Där tog jag 3 stycken med AWP no scope precis lite efter varandra. En död som vanlig på marken, sedan en som var på väg ner från stegen och den sista personen sköt jag när han/hon tittade ner lite försiktigt ifrån hålet och ner på mig.

 

Tyvärr så kan jag ju inte bekräfta det med någon bild eller videofilm. Dock spelade jag in det för länge sen (Var ungefär 3-5 årsedan. Men har det inte kvar.

 

Berätta gärna eran händelse, samt posta bild eller videoklipp om ni har det.

 

OBS. Snälla undvik dumma kommentar som "Du ljuger, alldrig. BEVISA DET DÅ?" det är ens egen ensak om man ljuger eller inte. Det är bara den person som får ut negativt ifrån sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

En CT Står brevid mig han gör ingenting sedan. Såg jag han.

Han stog och blängde på min :o

Sedan Tänkte jag tyst för mig skjälv ska jag skjuta han ?

Svar: Ja

 

Sedan gick jag bort typ 11m Ifrån han sedan Skjöt jag han sedan sa en röst MONSTER KILL!!

Alltså MS :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

CSS, står på terrospawn på DD2 och kollar ner mot CT spawn med AWP.

 

2 cts hoppar förbi dörren och jag skjuter ett skott igenom dörren och får hs på båda två ;)

Haha nice :lol: Det skulle man vilja vara med om.

Redigerat av House
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha snyggt, något sånt har jag varit med om.

 

Fast jag jag var tvungen, hade inge ammo kvar. Så jag stog bakom en kant och hoppade fram och kniva en i huvudet, sen hoppade jag ner vid en kant och kniva en bakom, samtidigt tog jag hans vapen och sköt den tredje :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte direkt skills men roligt. jag och min polare skulle köra zm atix tror jag, jag var zombie och gömde mig i ett mörkt rum sen när han kom så såg han mig inte först och så gick jag fram till hans flashlight och han skrek som s*tan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...