💬
Logga in
Fuska.se

Snyggaste Ni Har Gjort?

136 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Inte gjort nåt snyggt precis :unsure: , en gång jag körde cs cz jial mod. Var terorist, 5-10 sek kvar hopade ner och i luften kickade jag en i huvudet, han dog direkt :lol:

4 Aug 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Css - de_dust2_unlimited

Jag dödade en och han drog ner mig till 1hp sedan gick jag och dödade 10st till (Fortfarande med 1hp) Min kompis (Som var en av dom jag dödade) Vart lite smått lack på mig xD

Vilka körde du emot då?

2 åringar eller,har man 1 hp kvar så ska det inte gå att döda 10 pers :P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Css - de_dust2_unlimited

Jag dödade en och han drog ner mig till 1hp sedan gick jag och dödade 10st till (Fortfarande med 1hp) Min kompis (Som var en av dom jag dödade) Vart lite smått lack på mig xD

Vilka körde du emot då?

2 åringar eller,har man 1 hp kvar så ska det inte gå att döda 10 pers :P

Haha så skön =) "Skjut lite då?" OJ!
7 Aug 2009
Nivå 6 · Fuskare

Min kompis, som är/var ganska dålig lyckades med något assnyggt. Han kan i vanliga fall inte skjuta ihjäl en enda gubbe...

Han spelade De_dust2 tror jag. Han hade CT:s autosniper. Det var botar, vet inte vilken level. Det kommer ut en Terrorist från ett hörn, min kompis tar upp siktet, knäpper Terroristen i huvudet, snyggt, sen kommer det en till terrorist från samma ställe, min kompis knäpper honom i huvudet också, sen kommer det ännu en, och en till. Totalt 4 HS på typ 5 sekunder, av en totally Noob :P

Min andra kompis filmade det med mobilen, men jag vet inte om filmen finns kvar..

20 Aug 2009
Nivå 1 · Novis

Räknas saker man gjort i Garry's Mod?

Du sa CSS, CS 1.6 och HL2 så jag tänkte på min favorit HL2 mod...

3 Sep 2009
Nivå 6 · Fuskare

Klicka Här För se min nybörjar film :)

11 Sep 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jag kastade en HE granade.

12 Sep 2009
Nivå 7 · Fuskare

DD2 - När man springer mot tspawn från mitten, där hoppade det ner en från CV.

Jag var snabb med scouten och satte headshot när han va i luften och nästa med deagle i huvudet. ( skotten tog slut )

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, det är jag.

13 Sep 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, det är jag.

Ser ut som du fuskar, eftersom du siktar nedåt mot marken och träffar dom.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Typ snyggaste jag gjort är på dust2, gick ut från T basen mot den långa ytan mot A, var CT, en T hade plantat, hade AK47, gick sidestep och sköt utan att veta att det var någon där 1 skott, mitt i huvet på en T allra längst upp, det var en chock känsla.

En annan sak var att jag var CT på Aztec, hoppade ner från bron och sköt i luften på väg ner en T på marken med AWP headshot utan sikte. Det var också en på miljonen ^^

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, det är jag.

Han 'sprayar' ser du väll?

Siktar du neråt och skjuter ut hela magasinet på en gång så får du en uppfattning om vart skotten flyger.

Sluta gnäll och försök göra bättre själv?

15 Sep 2009
Nivå 4 · Lärling

AFK på en stor DM bana, när jag kommer tillbaka hinner jag bara sätta på mig headsetet för att höra fotsteg, göra en snabb 180 graders sväng och skjuta CT'n som var bakom mig med awp ;)

Eller när jag hoppade med deaglen från ett tak och drog double hs i luften, blev dock bannad då för att dom trodde att jag fuskade, lamers :)

16 Sep 2009
Nivå 6 · Fuskare

Igår kväll ;ppPpppP Drog 5 HS i rad på d2 på long. Vad skillz man har då, fyller 15 idag =D gratta mig ;) , Tänk dig 12 skott och 5 hs :) dra ett pm om du vill lira lite :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, det är jag.

Fuskar? Varför skulle jag fuska på en r60 ladder och riskera att bli bannad?

Vet du var rekyl är? För att skotten inte ska flyga över dom så siktar man neråt, och vem FAN gör ett aimbot/cheat där man siktar neråt!?

Nivå 7 · Fuskare

That's what i said!

17 Sep 2009
Nivå 2 · Novis

css, final i någon turnering med min gamla klan

Hade ingenting att göra eftersom jag var CT och vaktade spot på A och yop 2 pers sprang B, så jag hoppade, drog iväg ett randomskott med AWP och tog en kille vid long.

19 Sep 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Nicet :D

När jag glömde köpa defusale kit och ninja defusa vid bomb plats B (de_dust2). Om jag hade köpt defusale kit hade jag klarat det :(

3 Oct 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

slängde ner en rökgranat i CT garaget på office(var T),springer tillbaka upp och hoppar ut genom fönstret ner till garage porten som öppnas,jag och en till random sprayar med AKn in i röken och får två HS var.

9 Oct 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Sköt ett random skott vid mitten på de_dust2. Får in ett hs :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in