Superharry05 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 det kommer upp en ruta när jag ska starta wow. ruta.bmp Jag vet inte vad jag ska göra och jag har inte skivor så jag kan inte instalera om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Men läs vad det står! Inte så svårt, testa flytta filen. Om det inte funkar så REPAIRAR du så att alla filer kommer i rätt mappar. Geez. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Men läs vad det står! Inte så svårt, testa flytta filen. Om det inte funkar så REPAIRAR du så att alla filer kommer i rätt mappar. Geez. Ja mog vet jag vad det står.Det ände är att den ligger i rätt mapp tror jag. Hur Gör man "repairar"? Har prövat byta reamlist nån gång. har inte den riktiga. Kan nån kopiera den riktiga så jag kan sätt in den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Ta bort genvägen till WoW och lägg alla filer som kan starta WoW i World of Warcraft mappen, gå in i nämnd mapp och klicka på antingen "Launcher" eller "WoW" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hittade vart man reparerate. Men kan nån skicka vad som ska stå i mappen realmlist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Den byts när du reparerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg