Gäst IntellarN Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hejsan jag ska byta från vista till xp idag så jag undrar kan man ha 1 xp till flera datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Ja. :lol: Men du måste ha ett annat serial till den andra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Ja. :lol: Men du måste ha ett annat serial till den andra.... okej som jag trodde tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag har 1 xp skiva som jag har använt till flera datorer, fungerar utmärkt (MED SAMMA SERIAL) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Det beror nog på, vissa serials är gjorde för användning till flera OS, om ett företag beställer 100 stk. OS så får de en kod till den. Om det inte är en sån serial så får du nog ett felmedelande bara men datorn går att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.