Gäst 20040 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hej! min bror 40200 blev bannan härifrån utan anledning han hade inte en enda varning, vrf blev han avstängd? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Det finns alltid en anledning. Den ges inte alltid, men den finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Om han inte hade några varningar så kan man utesluta att han blev bannad för att ha fått sin femte.. Då får du väl skicka iväg ett litet PM till admin och fråga då vi inte kan göra så mycket åt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 20040 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 mm, men hade ju inte ens en varning så hur skulle han kunna få sin femte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 mm, men hade ju inte ens en varning så hur skulle han kunna få sin femte?Jag syftade på om han inte hade några varningar så kunde han ju inte blivit bannad får att fått en femte varning och därmed så kan man utesluta det. Han kanske blev avstängd för att ha haft en dubbelvändare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 20040 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Han hade bara 40200(tills idag efter han blivit bannad) det va alla fall vad han sa till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 mm, men hade ju inte ens en varning så hur skulle han kunna få sin femte?Jag syftade på om han inte hade några varningar så kunde han ju inte blivit bannad får att fått en femte varning och därmed så kan man utesluta det. Han kanske blev avstängd för att ha haft en dubbelvändare? Man kan bli bannad utan någon anledning, och utan att ha 4 varningar sedan tidigare. Förmodligen har h*n gjort något allvarligt brott, och därför blivit bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 20040 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 mm, men hade ju inte ens en varning så hur skulle han kunna få sin femte? Jag syftade på om han inte hade några varningar så kunde han ju inte blivit bannad får att fått en femte varning och därmed så kan man utesluta det. Han kanske blev avstängd för att ha haft en dubbelvändare? Man kan bli bannad utan någon anledning, och utan att ha 4 varningar sedan tidigare. Förmodligen har h*n gjort något allvarligt brott, och därför blivit bannad. kan ju vara det, men skickade Pm till admin, får se om han svarar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 lol, din "bror" råkade just bli bannad på samma dag som du blev registrerad? Och ditt första inlägg råkade just vara en fråga om varför han blev bannad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 lol, din "bror" råkade just bli bannad på samma dag som du blev registrerad?Han blev bannad och då skapade hans "bror" en användare och frågade samma dag, kanske? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Frågor om det är dubbelanvändare eller inte hör inte hit. Fortsätter ni med det blir det tillsägelse/varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Min gissning går väl på att han körde ref-länkar eller spammade sönder forumen, alternativt båda två. Det är väl de enklaste sätten att bli bannad, yeah? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg