TechnoLover Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Min gissning går väl på att han körde ref-länkar eller spammade sönder forumen, alternativt båda två. Det är väl de enklaste sätten att bli bannad, yeah? EDIT: Ja Redigerat 11 Juni 2009 av TechnoLover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Min gissning går väl på att han körde ref-länkar eller spammade sönder forumen, alternativt båda två. Det är väl de enklaste sätten att bli bannad, yeah? Ja, för man kan ju inte bli bannad utan anledning. Ett tips är ju att läsa hela tråden när det är så få inlägg.Man kan bli bannad utan någon anledning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 20040 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Min gissning går väl på att han körde ref-länkar eller spammade sönder forumen, alternativt båda två. Det är väl de enklaste sätten att bli bannad, yeah?Han spammade inte forumen och lade inte ut Ref länkar(har kollat hans trådar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Som sagt tidigare vi vet inget om detta du borde ta det med Admin. Men jag börjar undra om du är 40200 och inte hans bror <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 20040 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Som sagt tidigare vi vet inget om detta du borde ta det med Admin. Men jag börjar undra om du är 40200 och inte hans bror <_<Jag är hans bror, jag har skickat Pm till admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Låser tråden då jag anser att det kommer en del onödiga inlägg, och att det lär komma fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg