wanttoknow Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 jag hittade inte masterball i aqua hideout. vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Leta mer, den finns där någonstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 jamen jag har redan klarat det hideoutet och gått vidare en annan sak i vilken lvl lär sig sceptile false swipe? min är i 49 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 körde detta förut jag tror man skulle gå igenom dom där teleport sakerna sen hittar du tre bollar en e master bal resten är typ voltorb eller den där andra gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 jamen jag har redan klarat det hideoutet och gått vidare en annan sak i vilken lvl lär sig sceptile false swipe? min är i 49 Level 59. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) tack för hjälpen. en annan sak vilka sorters attacker träffar på shedinja? Redigerat 18 Juni 2009 av wanttoknow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Fire, Flying, Rock, Ghost och Dark-attacker. Attacker som t.ex. Toxic och Sandstorm fungerar också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 ok tack. skulle ni rekommendera shedinja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Ingame så funkar det att köra med sina favoritpokemon, så om du gillar shedninja då använder du den! Om du ska spela mot andra människor är det nog bäst att välja någon annan pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå? räcker 55? kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4? Redigerat 22 Juni 2009 av wanttoknow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr95 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Jag vet inte hur det är på sapphire, men på emerald kkan man fånga level 70 rayquaza innan ligan. Men den har du vunnit allt direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Angående masterballen så tror jag inte du behöver den. Jag hade ingen första gången jag klarade ut Saphire och jag fångade alla legendariska pokémon på det som inte behöver nån event sak eller hack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg