wanttoknow Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 (redigerat) tack en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur??? ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness? Redigerat 24 Juni 2009 av wanttoknow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 tack en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur??? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 såna där visualboy som vissa pratar om hur mycket kostar dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå? räcker 55? kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4? Nej ifall man har bra räcker 77 typ men dåliga behövs en lvl 100 typ och massor med revive och full restore. tack en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur??? ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness? Jag säljer gale of darkness Och starta om spelet och skaffa masterball sen ska du kopiera den så du har nåra stycken (om du har emerald). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 såna där visualboy som vissa pratar om hur mycket kostar dem?kostar ingenting, använd google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 ok tack. du 1337gamer007, hur mycket säljer du gale of darkness för? (jag är eventuellt intresserad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå? räcker 55? kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4? Jag tränar bara min starter och när jag är vid ligan är den ungefär i 76. E4:an på Ruby/Sapphire är pissenkla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 öhh asså man behöver inte ha pokemon i lvl 77 för att klara E4, jag hade ingen pokemon över lvl 46 när jag klarade den (inga legendariska/über) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 30 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 jag har klarat E4 med en taktik jag såg på youtube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) jag ska försöka klara battle tower och undrar om det här är ett bra team: gyarados(som kan thunder) donphan machamp och en till sak exakt vilka legendariska pokemon kan fånga i pokemon saphire? Redigerat 4 Juli 2009 av wanttoknow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) jag ska försöka klara battle tower och undrar om det här är ett bra team: gyarados(som kan thunder) donphan machamp och en till sak exakt vilka legendariska pokemon kan fånga i pokemon saphire? Du kan fånga Rayquaza,Kayogre och mew. Men du måste ha någon Ticket för att möta mew. Men dom har inte den Event mer. Så du kan byta till dig mew eller använda Action Reply. Redigerat 7 Juli 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg