Nacke3000 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Tjenare! Jag har det gammla vanliga problemet att jag bara kan lägga upp filmer med länkar och jag vill göra det på den andra sättet. Skulle gärna vilja veta hur man gör. Hursomhelst! Här är roliga klipp med trollet rulle! HAHA! <--------Denna är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 [youtube,]URLen, alltså denna -> UXMpckNW2KQ[/youtube.] Utan punkter ochURLen, alltså denna -> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Den sista var rolig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Visst är dom roliga fast dom är gammla! Redigerat 11 Juni 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Det e ju rätt fint att den där viktiga saken längst upp på forumet där det står "Läs Det Här Innan Du Postar Här Inne!" så står det exakt hur man gör >_< Vad det gäller filmerna så tyckte jag inte alls om dom =/ Redigerat 11 Juni 2009 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 <3 farsans tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
makke Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Man skrattar lite ironiskt. Känns som man skrattar åt nån som faktist skrattar åt dessa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.