simlar99 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Vet inte riktigt vars jag skulle ha den hära tråden men jag stoppade den här i alla falll... När jag ska överföra musik från datan till mobilen så står det Anslut telefonen till datorn och aktivera dens USB-anslutning... Vad ska jag göra?? :( Redigerat 12 Juni 2009 av simlar99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Anslut telefonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Sätt sladden in i datorn , (och i mobilen ofc) Ladda ner låtarna du vill ha sen så markerar du alla och skicka till PHONE eller vad den nu heter. Redigerat 12 Juni 2009 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Anslut telefonenjag har gjort det men på mobilen kommer det fram olika alternativ vad ska jag ta dära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Massöverföring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 MassöverföringOkej ska testa det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.