Offspring9 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Vilket spel tycker ni är det tråkigaste spelet till Wii? Själv tycker jag det är Battle of the bands! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Myth Makers Super Kart Gp, tröttnade redan första gången jag spelade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Wii Play.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csjohan Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 My sims det onödigaste spelet jag köpt och Artic tale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Rayman Raving Rabbids är det sämsta spelet jag nånsin har kört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Mario Party 8 var riktigt tråkigt tyckte jag, dom tidigare Mario Party spelen är skit roliga. Men Mario Party 8 var konstigt nog mycket dåligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Myth Makers Super Kart Gp, tröttnade redan första gången jag spelade det.What he said, så j*vla dåligt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 onödig tråd... men jag måste nog säga "rampage: total destruction" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 där finns nästan inga bra wii spel.enda anledningen till att de har sålt wii över huvudtaget är nog för de bra/roliga spelen som mario/LoZ har kommit som uppföljare.och att man har wii remote.jag tröttnade på mitt wii redan efter 2 veckor och då hade jag ändå köpt 8 spel.när jag såg en annons på en sida med skit många grejer till wii ink.spelen och maskinen för endast 3200:- och då tänkte jag vilket kap!men det var det inte,så ett tipsa till alla er som tänker köpa wii,skit fullständigt wii är den mest dåliga spelkonsollen i historien! så gå och köp en 360 istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 rayman raving rabits och mario party8det semsta mario party spelet jag spelat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Warioware eller vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Mario Party 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg