japsan06 Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Blev besviken när jag köpte Mario Party 8, trodde att det skulle vara som de tidigare mario party spelen. (kul) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Wii Play. Absolut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) alla suger Redigerat 10 Augusti 2009 av Nunbuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 varför hatar all mario party 8 snäääääälla ni måste ju gilla det sista mario party spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 jag tycer att alla wii spel suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Har inte spelat så många Wii spel, men när jag provade "Rayman Raving Rabbits" så var det helt omöjligt att klara någon dans bana, eller nåt i den stilen. Och då blev det kanska tråkigt. Redigerat 10 Augusti 2009 av Riolu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 OfT=Rayman and the raving rabbids 2 är skitkul att spela med en kompis OnT=SSX BLUR ÄR SÄMST,Man kan knappt göra tricks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag vet inte. Till skillnad från de flesta här har jag en tendens att inte köpa dåliga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Jag vet inte. Till skillnad från de flesta här har jag en tendens att inte köpa dåliga spel.Jag med! Warioware hyrde jag från bibblan för 20kr/vecka. Så att köpa dåliga spel händer hemskt sällan. Just ja jag hyrde ju Super mario Galaxy också, Det sög också!! Redigerat 11 Augusti 2009 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 onödig tråd... men jag måste nog säga "rampage: total destruction" Vadå onödig. den var bra tycker ja! Tycker nog myth maker blablabla.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Super Mario Galaxy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 jag tycker at big beach sports är super tråkigt. riktigt lönlöst :pinch: :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg