Zhug Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Tjena. När jag försöker logga in på mitt konto på wow så står det Authenticating sen stannar den där i några sekunder, sen går det vindare till Handshaking, stannar där några sekunder och sen kommer den till connected fast den laddar inte. Och när man trycker cancel så kommer realm list up men när man ska försöka gå in på en realm står det bara connected sen stannar den där. Och efter några minuters väntade så kommer den in. Ibland går det på någon sekund att logga in och ibland tar det flera minuter! Tacksam för hjälp. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Hade det tidigare idag och pratade med en annan som hade det men nu funkar det för mig, så vänta bara så löser det sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Hade det tidigare idag och pratade med en annan som hade det men nu funkar det för mig, så vänta bara så löser det sig.Okej, men det är underligt för ibland så funkar det och ibland inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Har så just nu.. försökt logga in i 20min typ.. helt B :(((((((( antar att man får vänta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Var så för alla, Blizzard har gjort ett announcement för det också, borde inte vara något problem idag dock. Ska prova logga in nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Det kan vara ditt internet, om ditt internet är för segt så stannar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Det brukar hända så för min kompis oxå men testa att restarta wow eller vänta ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Testa att starta om wow? Gud vilket slöseri med tid, det är så för alla, vänta bara lite så kommer du in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Testa att starta om wow? Gud vilket slöseri med tid, det är så för alla, vänta bara lite så kommer du in Jo, men tror nog han har kommit in, 4 dagar sen han gjorde tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag kommer in nu, men jag testade när de inte funkade att restarta wow, men de funkade inte heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippz Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Byt servers sånt händer bara på dom där lallar servrarna, dom som kom te TBC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Byt servers sånt händer bara på dom där lallar servrarna, dom som kom te TBC Va? Jo, rerolla på en ny server för 1-2 dagars fel :D Funkar hur bra som helst nu och dom senaste 5 dagarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg