Shiftz Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Hejsan har fått många PM av massa folk här som vill ha fusk. Här har ni länk --> ***** - Fusket heter timsu 2 och är kodat av xliqz^ som kodat easyanticheat och timsu.-[/b] Fusket är vacproof. man kan alltså inte bli vac bannad. det funkar på anticheat såsom finalproof,voiplay. eac har jag inte testat ännu men ska göra dt framåt kvällen För att starta gör ni såhär. Starta CS in på en server sen starta fusket, annars kraschar cs. ni Måste också stänga av eran brandvägg och antivirus eftersom alla anti virus program tar fusk som virus/trojan Tack för mig och fuska försiktigt. PMA mig om det förekommer problem. :) Redigerat 13 Juni 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Hejsan har fått många PM av massa folk här som vill ha fusk. Här har ni länk --> ***** - Fusket heter timsu 2 och är kodat av xliqz^ som kodat easyanticheat och timsu.-[/b] Fusket är vacproof. man kan alltså inte bli vac bannad. det funkar på anticheat såsom finalproof,voiplay. eac har jag inte testat ännu men ska göra dt framåt kvällen För att starta gör ni såhär. Starta CS in på en server sen starta fusket, annars kraschar cs. ni måste också stänga av eran brandvägg och antivirus eftersom alla anti virus program tar fusk som virus/trojan Tack för mig och fuska försiktigt. PMA mig om det förekommer problem. :) kanske för att det är ett virus? Redigerat 13 Juni 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiftz Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 kanske för att det är ett virus? haha yttra dig inte om du inte vet vad du pratar om. du behöver inte tanka om du tror de är virus det är upp till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) Varför ska dom stänga av brandväggen, om den inte använder kommunikation med internet? Dessutom är inte timsu helt UD. Man måste ändra så programmet kan köras in i ring 0. Windows xp har jag för mig har en lite block i någon inställningsfil som gör så att inte timsu fungerar som det ska. Dessutom kan timsu också skapa BSoD om man vill ha extra roligt. Sen är inte timsu helt UD mot antifusk program så som EAC3. Skulle hellre köpa ett ring 0 fusk med fler tillbehör i än timsu som är så gammalt. Timsu2 tror jag inte ens finns, alltså scammar du. Trevligt att du även lägger ut din ip-adress, om det nu är en trojan. http://www.virustotal.com/sv/analisis/093c...8343-1244854228 Intressant fil pojken lilla. Enligt vad filen gör så skickar den uppgifter till en email. Skapad i visual basic, som jag aldrig tror xliqz skulle göra. Och dålig krypterad med. Redigerat 13 Juni 2009 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Därmed låser jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg