GoldenSun Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 och undervatten ska du också leta efter team aqua/magma hemliga grotta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 va e en emulator??? En olaglig grej som gör att du kan spela GBA-spel på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (ouagadougo @ 14/04-2004 08:09:46) va e en emulator??? En olaglig grej som gör att du kan spela GBA-spel på datorn. va är det en olaglig grej?det viste jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 men dom flesta vet ju itne ens vad en emulator e jag spelar gba har iofs. leaf green till emu det e det enda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jag vet itne vad en emulator e ... Vad e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag har berättat det i många inlägg har på fuska orka göra om det! men bara för dte e du silver star kan jag väl försöka beskriva: en emulator e en spel konsol man har på datorn istället för att ha det i verkligheten dom finns gratis och ladda ner och så och rooms till dom förstås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 ja fast man får väl inte snacka om dom på fuska eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg