xantus Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 (redigerat) Det som va här först är outdated Men vill du ha recon gör alla 7 vidmaster achievements =) (stavning)? lol :P Redigerat 31 Oktober 2009 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 jag har redan recon :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 jag har redan recon :SVarför postar du om du redan har de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 jag har redan recon :SVarför postar du om du redan har de? för att skryta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 jag har redan recon :S Varför postar du om du redan har de? för att skryta :) lawl, inte så svårt o skaffa det nu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Har det för skitlängesen! ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Har det för skitlängesen! ;O Hur fick du det då? :o Jag menar, ODST kom ut för 5 veckor sen :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Har det för skitlängesen! ;O Hur fick du det då? :o Jag menar, ODST kom ut för 5 veckor sen :S Fick det av att göra bungie glad innan ODST kom ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Har det för skitlängesen! ;O Hur fick du det då? :o Jag menar, ODST kom ut för 5 veckor sen :S Fick det av att göra bungie glad innan ODST kom ut Yeeeaaa, right, innan ODST kom ut var det 280 stycken som hade recon i hela världen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Har det för skitlängesen! ;O Hur fick du det då? :o Jag menar, ODST kom ut för 5 veckor sen :S Fick det av att göra bungie glad innan ODST kom ut Yeeeaaa, right, innan ODST kom ut var det 280 stycken som hade recon i hela världen <_< Tror du mig inte ? :P Denna map gjorde de :Phttp://www.bungie.net/Online/Halo3UserCont...fileid=91418201 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Har det för skitlängesen! ;O Hur fick du det då? :o Jag menar, ODST kom ut för 5 veckor sen :S Fick det av att göra bungie glad innan ODST kom ut Yeeeaaa, right, innan ODST kom ut var det 280 stycken som hade recon i hela världen <_< Tror du mig inte ? :P Denna map gjorde de :Phttp://www.bungie.net/Online/Halo3UserCont...fileid=91418201 Du länkade till en Halo 3 map? och? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Har det för skitlängesen! ;O Hur fick du det då? :o Jag menar, ODST kom ut för 5 veckor sen :S Fick det av att göra bungie glad innan ODST kom ut Yeeeaaa, right, innan ODST kom ut var det 280 stycken som hade recon i hela världen <_< Tror du mig inte ? :P Denna map gjorde de :P http://www.bungie.net/Online/Halo3UserCont...fileid=91418201 Du länkade till en Halo 3 map? och? :o Den gav mig recon shithead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg