Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har funderat på att köpa en 360.

Så jag undrar vad är hårddisken till för på xbox pro, vad är det för skillnad om man har hårddisk och om man inte har?

Skrivet (redigerat)

Har aldrig sett xbox pro förut men utan en hårddisk till 360n kan du inte spara nånting på den, dvs spara i spelen. (?)

Menade xbox 360 pro

Men asså en xbox arcade har ingen hårddisk, men den har minneskort så det går ju att spara på kortet så vf ska man ha en hårddisk?

Redigerat av sfsfs
Skrivet

Om du har tänkt att spela mycket xbox live ladda ner demos musik mm så är det bra att ha en hårddisk.Xbox aracade har ett minneskort men det går att sätta dit en hårddisk på den.

Skrivet

Arcade + hårddisk + ethernetkabel + headsets är oftast ändå billigare än ett xbox pro, som har alla de där sakerna. Så kolla upp det först, om det är så så köper du Arcade + hårddisk + ethernetkabel + headsets

Skrivet

Arcade + hårddisk + ethernetkabel + headsets är oftast ändå billigare än ett xbox pro, som har alla de där sakerna. Så kolla upp det först, om det är så så köper du Arcade + hårddisk + ethernetkabel + headsets

Är det värt att köpa en arcade om man inte köper de andra sakerna? ska bara köra spel.

Skrivet

Ja fast det skulle ju vara smart att köpa en 20gig hårddisk för att om du ska köra många spela kan ju minnet ta slut fast det går helt okej med xbox arcade utan tillbehör.En 20gig hårddisk kan kosta 100-200 på tradera kolla där ;)

Skrivet

Ja fast det skulle ju vara smart att köpa en 20gig hårddisk för att om du ska köra många spela kan ju minnet ta slut fast det går helt okej med xbox arcade utan tillbehör.En 20gig hårddisk kan kosta 100-200 på tradera kolla där ;)

Jaha var hårddisken så billig. Köper nog en arcade och om jag behöver en hårddisk så köper jag en.

Skrivet

Uhm, jag köpte:

3 Månader live

60gb hårddisk

headsets

Ethernetkabel

för 86€, så tvivlr på att det är så dyrt O_O

860 spänn?

f*n va billigt. Köpte du ny eller? Eller begagnat?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...