Hoppa till innehåll

Våga Ta Steget?


Rekommendera inlägg

Okej. Det finns då en tjej jag verkligen gillar. Jag är ute efter ett ganska långvarigt förhållande. Men jag vet inte direkt hur jag ska ta steget. Eftersom hon bor ganska långt ifrån mig, möts vi typ en gång i månaden. Fast vi chattar hela tiden typ. Antingen kan jag försökte få henne att gå in på en fest och liksom "ta steget" där. Eller så berättar jag hur jag känner på msn (Fast det tycker jag låter sjukt töntigt och helt omoget). Fast det verkar som det bästa nu.

 

Ett annat problem är att hon är femton och jag tretton. Dock känns det som om vi är lika gammla när vi möts. Jag är ganska mogen för min ålder.

 

Vad skulle ni göra i om ni gick i mina skor?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg vad du tycker, du kan alltid snacka med henne i luren :P

Men annars, i kärlek finns det ingen ålder

Fel. Telefon gäller inte i undantaget, det är en lika dålig idé som att göra slut via sms. Känslor kan du ta via text (msn), men inte telefon, isåfall kör du face-to-face.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo. Luren, fy f*n. Jo. När ska man i så fall, kyssa någon första gången. Jag har kysst folk innan .. dock var hon jag kysste innan oxå två år äldre .. Men liksom, ska man börja med en puss på kinden eller bara köra strul direkt?

Ögonkontakt, blicka mot munnen och sedan tillbaks till ögonen. Detta är som code för "Jag kommer kyssa dig", du märker även om hon är in-on-it eller ej. Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro inte att hon kommer göra något, det är du som får starta det hela. Tjejer brukar ha samma tanke om alla killar ("Går inte att få kontakt med honom") vilket som gör att de kan få dåligt självförtroende och vägra satsa själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju killen som ska ta första steget, der behöver nödvändigtvis inte vara så, men det har alltid varit så.

Du ska inte köra strul direkt, för det får dig att framstå som att du bara tänker på sex.

Kör långsamt, men vissa tjejer kanske gillar om man kör på för fullt.

Redigerat av TechnoLover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...