zorrax Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 1. Gör bra musik. 2. Fixa en hemsida med din musik och länka den till några vänner. 3. Eftersom du gör bra musik så gillar vännerna musiken och skickar din hemsidas URL till sina vänner. 4. ????? 5. Profit! Har försökt med myspace.com men asså typ media spelaren har dött i över ett år nu och man pallar inte göra hemsida som kostar pengar så länge man inte har fått någon feedback från några random personer i sverige/världen. :/ Är du inte tillräckligt säker på din produkt att du ens kan investera något i den föreslår jag att du lägger av med en gång. Jo nu är jag faktiskt säker på att min musik är bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Din musik är medelmottig du kan bli bättre om fortsätter och träna ;) Jag tycker personligen att du kanske borde ha lite mer trummor och bas i låten men det e bara jag :rolleyes: Jag märkte på sista låten att du försökte göra en remix av Terminator låten men gör om den för den var inte bra alls <_< Ljuden passade inte ihop osv :( Vilket program använder du? Redigerat 17 Juni 2009 av ufomatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 1. Gör bra musik. 2. Fixa en hemsida med din musik och länka den till några vänner. 3. Eftersom du gör bra musik så gillar vännerna musiken och skickar din hemsidas URL till sina vänner. 4. ????? 5. Profit! Har försökt med myspace.com men asså typ media spelaren har dött i över ett år nu och man pallar inte göra hemsida som kostar pengar så länge man inte har fått någon feedback från några random personer i sverige/världen. :/ Är du inte tillräckligt säker på din produkt att du ens kan investera något i den föreslår jag att du lägger av med en gång. Rofl.... Man behöver ju inte ha musik som sitt jobb man kan ju ha musik som sin hobby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 1. Gör bra musik. 2. Fixa en hemsida med din musik och länka den till några vänner. 3. Eftersom du gör bra musik så gillar vännerna musiken och skickar din hemsidas URL till sina vänner. 4. ????? 5. Profit! Har försökt med myspace.com men asså typ media spelaren har dött i över ett år nu och man pallar inte göra hemsida som kostar pengar så länge man inte har fått någon feedback från några random personer i sverige/världen. :/ Är du inte tillräckligt säker på din produkt att du ens kan investera något i den föreslår jag att du lägger av med en gång. Rofl.... Man behöver ju inte ha musik som sitt jobb man kan ju ha musik som sin hobby Man kan ha det som jobb om man vill det. Vissa lever ju endast på den musik de producerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Din musik är medelmottig du kan bli bättre om fortsätter och träna ;) Jag tycker personligen att du kanske borde ha lite mer trummor och bas i låten men det e bara jag :rolleyes: Jag märkte på sista låten att du försökte göra en remix av Terminator låten men gör om den för den var inte bra alls <_< Ljuden passade inte ihop osv :( Vilket program använder du? Fl studio 8 XXL med nexus vsti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 1. Gör bra musik. 2. Fixa en hemsida med din musik och länka den till några vänner. 3. Eftersom du gör bra musik så gillar vännerna musiken och skickar din hemsidas URL till sina vänner. 4. ????? 5. Profit! Har försökt med myspace.com men asså typ media spelaren har dött i över ett år nu och man pallar inte göra hemsida som kostar pengar så länge man inte har fått någon feedback från några random personer i sverige/världen. :/ Är du inte tillräckligt säker på din produkt att du ens kan investera något i den föreslår jag att du lägger av med en gång. Rofl.... Man behöver ju inte ha musik som sitt jobb man kan ju ha musik som sin hobby Man kan ha det som jobb om man vill det. Vissa lever ju endast på den musik de producerar. Jamen engligt sandkakan så om man ska göra musik så måste man vara säker på att tjäna pengar. Men man kan ju fortfarande ha det som hobby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Din musik är medelmottig du kan bli bättre om fortsätter och träna ;) Jag tycker personligen att du kanske borde ha lite mer trummor och bas i låten men det e bara jag :rolleyes: Jag märkte på sista låten att du försökte göra en remix av Terminator låten men gör om den för den var inte bra alls <_< Ljuden passade inte ihop osv :( Vilket program använder du? Fl studio 8 XXL med nexus vsti OK. fortsätt att träna med musiken så blir du garanterat mycket bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 1. Gör bra musik. 2. Fixa en hemsida med din musik och länka den till några vänner. 3. Eftersom du gör bra musik så gillar vännerna musiken och skickar din hemsidas URL till sina vänner. 4. ????? 5. Profit! Har försökt med myspace.com men asså typ media spelaren har dött i över ett år nu och man pallar inte göra hemsida som kostar pengar så länge man inte har fått någon feedback från några random personer i sverige/världen. :/ Är du inte tillräckligt säker på din produkt att du ens kan investera något i den föreslår jag att du lägger av med en gång. Rofl.... Man behöver ju inte ha musik som sitt jobb man kan ju ha musik som sin hobby Man kan ha det som jobb om man vill det. Vissa lever ju endast på den musik de producerar. Jamen engligt sandkakan så om man ska göra musik så måste man vara säker på att tjäna pengar. Men man kan ju fortfarande ha det som hobby. För det mesta så är techno/trance en hobby. Dem flesta låtarna säljs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Det är väl för att det går att göra ensam med några knapptryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Det är väl för att det går att göra ensam med några knapptryck. ja, men det är absolut inte med några knapptryck. Man måste lägga ner tid på sina låtar. Det är absolut inte som många brukar tro att techno görs skitlätt genom att bara trycka på en massa tangenter. helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) 1. Gör bra musik. 2. Fixa en hemsida med din musik och länka den till några vänner. 3. Eftersom du gör bra musik så gillar vännerna musiken och skickar din hemsidas URL till sina vänner. 4. ????? 5. Profit! Har försökt med myspace.com men asså typ media spelaren har dött i över ett år nu och man pallar inte göra hemsida som kostar pengar så länge man inte har fått någon feedback från några random personer i sverige/världen. :/ Är du inte tillräckligt säker på din produkt att du ens kan investera något i den föreslår jag att du lägger av med en gång. Rofl.... Man behöver ju inte ha musik som sitt jobb man kan ju ha musik som sin hobby Man kan ha det som jobb om man vill det. Vissa lever ju endast på den musik de producerar. Jamen engligt sandkakan så om man ska göra musik så måste man vara säker på att tjäna pengar. Men man kan ju fortfarande ha det som hobby. För det mesta så är techno/trance en hobby. Dem flesta låtarna säljs inte Det var det jag menade. Redigerat 28 Juni 2009 av Kuzune Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Du kan ju testa med Znapmusic. Min kopis har där, han har lyckats så att hela stan vet vem han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.