TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Hej! Finns det något program som kan spela upp videoklipp baklänges? Inte Audiacity, för det tar bara ljud... Redigerat 15 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Har du prövat att googla runt och fiska lite? Pröva detta, Fröken Cyrus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Har du prövat att googla runt och fiska lite? Pröva detta, Fröken Cyrus. Nej tack, Aristsdissare Redigerat 15 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Har du prövat att googla runt och fiska lite? Pröva detta, Fröken Cyrus. Nej tack, Aristsdissare Du, killen som kallar sig Tolin och Räven kan bara dra åt h*lvete Jag skulle om jag kunnat för att slippa dig din kloakråtta. Men det var en hjälp där du kan lära dig det iallafall. Artistdissare, ja. Har du ALDRIG sågat en artist/en låt? Fråga dig det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Har du prövat att googla runt och fiska lite? Pröva detta, Fröken Cyrus. Nej tack, Aristsdissare Du, killen som kallar sig Tolin och Räven kan bara dra åt h*lvete Jag skulle om jag kunnat för att slippa dig din kloakråtta. Men det var en hjälp där du kan lära dig det iallafall. Artistdissare, ja. Har du ALDRIG sågat en artist/en låt? Fråga dig det nu. Jo, men jag säger inte det till någon om den personen inte vill höra det. Jag tvingar heller inte någon till att tycka som jag vill. Kolla där om du vill veta en som jag hatar ----> Jag hatar t.ex. Alexander Rybak med låten Fairytale. När jag inte gillar en artist så snackar jag inte skit om den personen. Det är skillnaden i mognadsgrad mellan dig, Darkshiver, och mig. Kloakråtta? Nähä du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Du kan inte mäta mognad över internet. Ett tecken på hur korkad du egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Du kan inte mäta mognad över internet. Ett tecken på hur korkad du egentligen är. Man ser på dina inlägg hur totalt omogen du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Du kan inte mäta mognad över internet. Ett tecken på hur korkad du egentligen är. Man ser på dina inlägg hur totalt omogen du är. Är det inte du som är omognast? Du ber om hjälp, du får den och sen börjar du whina. Hmm, 12/10 på mogenhetsskalan! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Du kan inte mäta mognad över internet. Ett tecken på hur korkad du egentligen är. Man ser på dina inlägg hur totalt omogen du är. Är det inte du som är omognast? Du ber om hjälp, du får den och sen börjar du whina. Hmm, 12/10 på mogenhetsskalan! :D Det heter inte mognast, det heter mest mogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Eftersom djävulen sände oss en till Member, så är det dags att visa min vrede för dig TechnoLover. Från och med detta ögonblicket skall du kallas: Member Cyrus Member Cyrus, googla, pl0x. http://www.google.se/search?hl=sv&q=re...3%B6k&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Håll er till topic... borde rensa tråden men låter inläggen ligga kvar lite så ni kan se vad ni fick tillsägelser för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.