Shaark91 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 joo sant, men 150? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 joo sant, men 150?Clay är i nuläget värt 102gp och Soft clay kostar 173gp som man gör genom att blanda "a water of bucket" (stavning) med clay sen så blir det soft clay. Om du inte orkar att göra soft clay så är det bara att fixa en mouse recorder :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 joo sant, men 150?Clay är i nuläget värt 102gp och Soft clay kostar 173gp som man gör genom att blanda "a water of bucket" (stavning) med clay sen så blir det soft clay. Om du inte orkar att göra soft clay så är det bara att fixa en mouse recorder :D Hur få man tag på en "Water of Bucket" Vet hur man får en "Bucket av water" dock, men en vatten av spann villa jag f*n ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Mina clay sen köp Vial of water eller Vials eller Buckets eller Bucket of Water och softa det, sälj sen. Säljer skitbra ^^, Annars cowhides, tjänade min första mille på det, 1 vecka så vare klart. PS. Jag vill ha en Water of Bucket >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 WC'a willows till 60 sen yews. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg