STP Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hej vilket av skate spelen är bäst 1:an eller 2:an ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 skate 1 är absoulut bäst tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 laxan - varför? själv tycker jag skate 2. Det är MYCKET verkligare med vissa trix och fotarbetet. Dock så är världen mer skatevänlig. Det är tråkigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Absolut 2:an, bättre kontroller, grafik osv. Fattar inte hur man kan tycka att 1:an är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Skate 2, men som nån annan sa, tror jag, så är världen i Skate 1 mycket roligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.