Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 nya snake hur ska man styra nu jag prövade knapparna men det gick inte admin du borde göra ett inlägg o skriva hur man styr det finns ingen hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag kunde heller inte styra, så jag slösade 2 bronspoäng på ingenting. (När vi då spelade för bronspoäng.) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 a men jag slösa 10 poäng skit konstit o varför står det på engelska tänk om nån inte kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Ja vad kan de vara.. piltangenterna någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.