Hoppa till innehåll

Få Tillbaka Gear Som Man Blivit Avscammad?


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Går inte... Men vill du ha tillbaka det är det bara o börja jobba sig upp döda kossor utan gear tills du får typ 2k sen skaffar du dig nån pickaxe och börjar hacka koppar o tenn och gör bronsbars säljer skaffar en rune pickaxe. Drar och hackar lite ess (med lite menar jag 10k rune essence.) Säljer det och du har pengar till en start iaf ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går inte... Men vill du ha tillbaka det är det bara o börja jobba sig upp döda kossor utan gear tills du får typ 2k sen skaffar du dig nån pickaxe och börjar hacka koppar o tenn och gör bronsbars säljer skaffar en rune pickaxe. Drar och hackar lite ess (med lite menar jag 10k rune essence.) Säljer det och du har pengar till en start iaf ;).

Ähh, kommer ta år att få tillbaka min Dragon Scimmy :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dragon Scimmy = 100k

 

Jag blev scammad på 1m vilket var allt jag hade på den tiden och nu har jag det och 16m till. Det enda sättet att få tillbaka sakerna är att jobba ihop dem. Vad har du för stats? Om det verkligen är så svårt att få pengarna köp en lobster pot och fiska. Dem kostar typ 30gp tror jag (är inte säker).

Redigerat av Bakar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag blev lured på 19m så tyck inte synd om dig sj ¬¬

bara börja jobba, 100k är ingenting

Jag tycker inte synd om mig själv, JAG BRYR MIG INTE, jag ville bara veta om det fanns något sätt att få tillbaka skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...