YthaN Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hej! Jag skulle behöva lite hjälp med en warrior protection specc. Har precis börjat igen med WoW efter ett avbrott. Har bestämt mig att göra en prot warrior. Har precis startat så har ingen gear att gå efter, skulle bara vilja ha hjälp med en spec från scratch. dvs 1-80. Tack på förhand. Mvh Y Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hej! Jag skulle behöva lite hjälp med en warrior protection specc. Har precis börjat igen med WoW efter ett avbrott. Har bestämt mig att göra en prot warrior. Har precis startat så har ingen gear att gå efter, skulle bara vilja ha hjälp med en spec från scratch. dvs 1-80. Tack på förhand. Mvh Y Vill du lvla som... prot? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Hade tänkt det efter jag fått uppfattningen att det är enklare att questa så, och sen att få spots i instancer. Men har du en annan åsikt så säg den :D Y Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Levla som arms, sjukt skoj, upp till 30-35 kan du tanka instances med 2h om du så vill, prot är bara segt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg