Hoppa till innehåll

Vad Är Så Kul Med Runescape?


Gäst IntellarN
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Har du sett nya HD?

2. Ja, PVP är rätt tråkigt när man är lvl 3.

3. Lol, ja om man köpte sin dator för 5000 år sedan.

4. Inte om man har en hjärna.

5. Alla mina vänner säger att WoW är bättre än RS men JAG tycker RS är roligare och det är min åsikt som räknas inte deras.

 

1. Ja, alla grafikuppgraderingar är anledningen till att det ser skit ut, var snyggt 2006

2. PvP är alltid tråkigt utan att vinna allt som motståndaren har - 1-3 saker med rs's PvPsystem

 

Jag vet att PVP finns men det är dåligt att gå PVP i både Wow och RS i lvl 3 om man ens kan gå PVP i lvl 3 i Wow lol.
Vilken lvl 1'a som helst i WoW kan gå på world PvP, som ändå är skitkul :)

 

Btw, dina quotes är jobbiga att fixa..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hatar rune scape...har alltid gjort...kommer alltid att göra....

 

för:

 

1. dålig grafik....

2. dålig pvp...

3. laggar sönder....

4. tar år att lära sig...

5. alla jag känner säger att RS är bättre än WoW...

 

1. Har du sett nya HD?

2. Ja, PVP är rätt tråkigt när man är lvl 3.

3. Lol, ja om man köpte sin dator för 5000 år sedan.

4. Inte om man har en hjärna.

5. Alla mina vänner säger att WoW är bättre än RS men JAG tycker RS är roligare och det är min åsikt som räknas inte deras.

 

1. Fortfarande fult som stryk.

2. Tror inte att någon går PVP då.

3. Jag har 100 Mbit, och en bättre dator än vad du kommer ha, det laggar fortfarande sönder.

4. Svårt att koncentrera sig med allt lagg.

5. Din åsikt är att RS är bättre, min åsikt är att Wow är bättre.

 

1. Inte lika pixlig grafik som WoW när spelade du rs? under RS 1 tiden eller?...

2. De flesta som spelar RS tycker pvp e roligast.

3. Kanske inte lika uppdaterade Drivrutiner?

4. Det bör inte lagga ens på en 192mb RAM dator som jag sitter vid atm.

5. Alla har olika åskiter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

hatar rune scape...har alltid gjort...kommer alltid att göra....

 

för:

 

1. dålig grafik....

2. dålig pvp...

3. laggar sönder....

4. tar år att lära sig...

5. alla jag känner säger att RS är bättre än WoW...

 

1. Har du sett nya HD?

2. Ja, PVP är rätt tråkigt när man är lvl 3.

3. Lol, ja om man köpte sin dator för 5000 år sedan.

4. Inte om man har en hjärna.

5. Alla mina vänner säger att WoW är bättre än RS men JAG tycker RS är roligare och det är min åsikt som räknas inte deras.

 

1. Fortfarande fult som stryk.

2. Tror inte att någon går PVP då.

3. Jag har 100 Mbit, och en bättre dator än vad du kommer ha, det laggar fortfarande sönder.

4. Svårt att koncentrera sig med allt lagg.

5. Din åsikt är att RS är bättre, min åsikt är att Wow är bättre.

 

1. Inte lika pixlig grafik som WoW när spelade du rs? under RS 1 tiden eller?...

2. De flesta som spelar RS tycker pvp e roligast.

3. Kanske inte lika uppdaterade Drivrutiner?

4. Det bör inte lagga ens på en 192mb RAM dator som jag sitter vid atm.

5. Alla har olika åskiter.

 

1. Min kompis spelar Member RS och kör HD (imponerande för att vara JAVA) men RS är inget emot wow.

2. Jaha.

3. Du det är uppdaterat och klart, maxat på Crysis och GTA IV med upplösningen 1920x1080. Inget tjafs om det.

4. Beros på vad man själv är van vid.

5. Ja.

 

 

BTW: Wow är inte så jätte snyggt egentligen, men det slår RS. (Jag spelar wow, såklart!)

Redigerat av Kontroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och nu börjar alla jämföra Runescape med WoW igen.

Men innan ni börjar så kan jag påminna er om att RuneScape är ett webbspel. Man kan inte göra lägga in en massa effekter dylikt på ett webbspel. WoW däremot är inget webbspel, dem har inga begränsningar med utveckling vilket RuneScape har.

 

Kan ju tillägga detta.

RuneScape has entered the record books this week. The game has been recognised as the most popular free MMORPG in the world for the second year in a row, with a certificate awarded by Guinness World Records. That's one record that Usain Bolt didn't manage to get!

 

The presentation took place at the Leipzig Games Convention in Germany, where RuneScape has been showcasing RuneScape HD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Och nu börjar alla jämföra Runescape med WoW igen.

Men innan ni börjar så kan jag påminna er om att RuneScape är ett webbspel. Man kan inte göra lägga in en massa effekter dylikt på ett webbspel. WoW däremot är inget webbspel, dem har inga begränsningar med utveckling vilket RuneScape har.

 

Kan ju tillägga detta.

RuneScape has entered the record books this week. The game has been recognised as the most popular free MMORPG in the world for the second year in a row, with a certificate awarded by Guinness World Records. That's one record that Usain Bolt didn't manage to get!

 

The presentation took place at the Leipzig Games Convention in Germany, where RuneScape has been showcasing RuneScape HD.

Ja, det är ett webbspel jag vet. Har dock läst att det finns 12 miljoner konton till RS, 4 Miljoner konton är fortfarade aktiva... Så det som dem skrev i Guiness Rekordbok måste vara antalet konton för mer personer spelar Wow som är en exe. fil än personer som spelar RS som är Java. Kvittar om det är HD eller inte, ingen kommer börja spela det ändå. Bara ni gamla RS spelare vill spela RS.

 

Någon person som säger "jag vill börja spela ett MMORPG spel! men vad ska jag spela? wow såklart" så är det med dem flesta nya MMORPG spelarna. Och för att få ut det bästa av RS (det som ni tycker är så bra) så måste man vara member, det kostar att vara member, då kan man lika gärna betala för Wow. Ni som säger att Wow är så dyrt.

Redigerat av Kontroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och nu börjar alla jämföra Runescape med WoW igen.

Men innan ni börjar så kan jag påminna er om att RuneScape är ett webbspel. Man kan inte göra lägga in en massa effekter dylikt på ett webbspel. WoW däremot är inget webbspel, dem har inga begränsningar med utveckling vilket RuneScape har.

 

Kan ju tillägga detta.

RuneScape has entered the record books this week. The game has been recognised as the most popular free MMORPG in the world for the second year in a row, with a certificate awarded by Guinness World Records. That's one record that Usain Bolt didn't manage to get!

 

The presentation took place at the Leipzig Games Convention in Germany, where RuneScape has been showcasing RuneScape HD.

Ja, det är ett webbspel jag vet. Har dock läst att det finns 12 miljoner konton till RS, 4 Miljoner konton är fortfarade aktiva... Så det som dem skrev i Guiness Rekordbok måste vara antalet konton för mer personer spelar Wow som är en exe. fil än personer som spelar RS som är Java. Kvittar om det är HD eller inte, ingen kommer börja spela det ändå. Bara ni gamla RS spelare vill spela RS.

 

Någon person som säger "jag vill börja spela ett MMORPG spel! men vad ska jag spela? wow såklart" så är det med dem flesta nya MMORPG spelarna. Och för att få ut det bästa av RS (det som ni tycker är så bra) så måste man vara member, det kostar att vara member, då kan man lika gärna betala för Wow. Ni som säger att Wow är så dyrt.

 

http://img32.imageshack.us/img32/8430/facepalmimplied.jpg

 

Du verkar inte vara såpass kunnig inom detta så jag kommer inte påbörja en diskussion med en pojke på 12 år som knappast kommer framföra något vettigt. Det räcker ju med att läsa ditt inlägg och se hur hopplös du är. Så tack för mig och ha en fortsatt trevlig dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Wow, vad är det med dig, överdrivet förbannad över sanningen eller vad? Och kom inte här och börja bråka om min ålder för det är okunnigt och omoget.

 

Innan du går, så tar vi Infinitys klassiker: Klick haer det aer jete colt!

 

Redigerat av Kontroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hatar rune scape...har alltid gjort...kommer alltid att göra....

 

för:

 

1. dålig grafik....

2. dålig pvp...

3. laggar sönder....

4. tar år att lära sig...

5. alla jag känner säger att RS är bättre än WoW...

 

1. Har du sett nya HD?

2. Ja, PVP är rätt tråkigt när man är lvl 3.

3. Lol, ja om man köpte sin dator för 5000 år sedan.

4. Inte om man har en hjärna.

5. Alla mina vänner säger att WoW är bättre än RS men JAG tycker RS är roligare och det är min åsikt som räknas inte deras.

 

Det laggar fan sönder på min dator och jag har 100 Mbit i hastighet och säkert en mycket bättre dator än vad du kommer ha, jag skulle spela det en gång jag skulle springa in i ett hus, då sprang han åt andra hållet och började hugga ved, han var typ efterbliven...

 

Min åsikt är att Wow är bättre...

 

Tydligen inte för min dator laggar inte, och nej ditt internet är inte bättre än mitt... inte ens i närheten. Och det andra du sa var en glitch som dem fixade för några månader.

 

Lyssna här 100 Mbit är Sveriges näst snabbaste, lol! Förresten krävs det ingen bra dator för att kunna spela RS egentligen för det är JAVA.

 

Berätta hur man ser på Vista så kan jag visa dig. Nej, jag vet att det inte krävs en bra dator men det betyder inte att jag inte har en bra dator, du har ingen aning hur min dator är.

 

Kvittar ju för fan om du har Vista eller Xp!

 

Nej, inte det sättet jag känner till. Och Kontroll, jag kan också köra maxat på Crysis (GTA IV vet jag inte för det har jag på PS3 inte dator). Och det var det här Raptomex menade du snackar en massa skit som du inte vet ett piss om.

 

Du kan inte säga att WoW är bättre än RuneScape, du kan säga JAG tycker WoW är bättre än RuneScape. Och jag tvekar att en som knappt blivit level 20 vet något om RuneScape. Låt mig gissa: du klarade tutorial, du gick ner till goblins med alla din saker, du försökte döda en, du dog, du kunde inte få tillbaka dina saker och sen loggar du ut. Och det var din korta RS historia. När jag var level 8 hade jag redan 20k och typ level 30 mining så för att förstå hur man spelar RS måste man ha minst 10 IQ mer än sin combat level.

 

Och om du tycker så illa om RS hur kommer det sig att du är i RS forumet?

Redigerat av Bakar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow, vad är det med dig, överdrivet förbannad över sanningen eller vad? Och kom inte här och börja bråka om min ålder för det är okunnigt och omoget.

 

Innan du går, så tar vi Infinitys klassiker: Klick haer det aer jete colt!

Kontroll, sluta med dina kassa argument och lämna tråden.

Jag spelar wow och jag spelade RS. Hade RS vart ett spel lika utvecklat som wow hade det vart mycket bättre.

 

Inget mer offtopic nu, inte speciellt kul om tråden ska låsas på grund av era argument om wow och rs. (Mitt räknas inte för att jag tycker det :visslar: )

 

Det roligaste med RS när jag körde var nog quest. Fick member 1 månad och det ända jag gjorde var nästan att questa och träna skills. :P

Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst IntellarN

man kan döda tsm armandy l boss som e svår att döda o om man inte har loot share har man chansen att få armandyl gs o den har jag e sj lvl 138 adda heter nintendoswe

är du nintendo swe?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...