Rhino Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 1. vista suger 2. jag vill inte ha vista. 3. hur får man så vista blir till xp? :( Måste veta för vista krashar min fakking dator hela tiden! så berätta hur man får XP istället för vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 1. yes 2. yes 3. Du måste ha en skiva med XP på. XP finns inte inlagt på din dator så du måste köpa det eller få tag på det på annat sätt, sen är det bara att följa instruktionerna efter du startat skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Okej. Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaark91 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Micosoft håller på att förenkla processen. Läs mer på: http://techworld.idg.se/2.2524/1.113926 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Micosoft håller på att förenkla processen. Läs mer på: http://techworld.idg.se/2.2524/1.113926 Skriven: 2007-06-29 07:39 ..................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Dessutom skrev dom "nedgradera" till XP, det ska vara "uppgradera". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 1. vista suger 2. jag vill inte ha vista. 3. hur får man så vista blir till xp? :( Måste veta för vista krashar min fakking dator hela tiden! så berätta hur man får XP istället för vista. Ladda hem från pirate bay :) Nee men låna skiva av kompis eller köp ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 1. vista suger 2. jag vill inte ha vista. 3. hur får man så vista blir till xp? :( Måste veta för vista krashar min fakking dator hela tiden! så berätta hur man får XP istället för vista. Ladda hem från pirate bay :) Nee men låna skiva av kompis eller köp ny dator varför ska han köpa en ny dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 1. vista suger 2. jag vill inte ha vista. 3. hur får man så vista blir till xp? :( Måste veta för vista krashar min fakking dator hela tiden! så berätta hur man får XP istället för vista. Ladda hem från pirate bay :) Nee men låna skiva av kompis eller köp ny dator varför ska han köpa en ny dator? En dator som kommer med xp -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 lol, tror du han är dum? Vem tusan köper en ny dator bara för XP, kanske du pojk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) lol, tror du han är dum? Vem tusan köper en ny dator bara för XP, kanske du pojk? Jaa :) nee men hans dator va ju seg så bättre med ny dator då :P? Redigerat 28 Juni 2009 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 lol, tror du han är dum? Vem tusan köper en ny dator bara för XP, kanske du pojk? Jaa :) nee men hans dator va ju seg så bättre med ny dator då :P? Den är ju antagligen bara seg för att den inte klarar av Vista. Om han får XP som tar mindre kraft på datorn så kommer den inte bli lika seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.