Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Jag tror att NWO ligger bakom Teletubbies.

Det ligger något i vad du säger... De måste ha skapat Teletubbies för att förvrida små barns hjärnor...

 

http://upload.snelhest.org/images/100207f606ad58-47f5-4488-8254-722341a4b726.jpg

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns "sublimal programmering" i en del barnprogram. Sök på t.ex "cartoon subliminal messages" om ni är intresserade av det. Man får även resultat på "teletubbies subliminal message".

 

Och att barn spenderar tid framför TVn istället för att vara ute och leka är ett fel i sig.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns "sublimal programmering" i en del barnprogram. Sök på t.ex "cartoon subliminal messages" om ni är intresserade av det. Man får även resultat på "teletubbies subliminal message".

 

Det roliga med konspirationsteorier är att de bara blir dummare och dummare ju mer man läser. Observe.

 

"Reverend Falwell, meanwhile, has vowed to, "fight this* and other evils, like Venezuela, gays and Haitian voodoo devil worshipers, in the Name of Our Lord, Jesus Christ."

 

*med this menas Teletubbies

 

Och att barn spenderar tid framför TVn istället för att vara ute och leka är ett fel i sig.

Att 16-åringar spenderar tid framför datorn istället för att vara ute och leka är fel i sig.

 

Snälla, sluta skriv och gå ut. Jag blir mörkrädd när du gör såhär D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte riktigt vad du menar med första citatet. Jag tänker faktiskt på min hälsa och går ut då och då och äter nyttig mat etc. Men för barn som håller på att växa upp är det ännu viktigare.

Det var för att demonstrera hur löjligt det subliminala tramset är.

 

För det gör ju ingen annan eller hur...? Alla barn som ser på tv sitter framför soffan hela dagarna och äter chips. Sedan blir de våldsamma av all tv och mördar grannens katt. Om barn spenderar tid framför tvn är fel så är det fel att du spenderar tid framför datorn.

 

För 30 år sedan var det rocken som fördärvade våra barn. Nu är det tv/datorn. Om 30 år är det något annat.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är att sitta stilla som är farligt, inte datorn/TVn i sig. Det håller alla med om vad jag vet, kroppen behöver motion. Sublimal programmering har inte riktigt något med att sitta stilla att göra.

 

Förstår fortfarande inte vad den där quoten ska beskriva, "evil gay voodoo devil, im a christian"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är att sitta stilla som är farligt, inte datorn/TVn i sig. Det håller alla med om vad jag vet, kroppen behöver motion. Sublimal programmering har inte riktigt något med att sitta stilla att göra.

 

Förstår fortfarande inte vad den där quoten ska beskriva, "evil gay voodoo devil, im a christian"?

Det betyder att man inte ska tro på vad alla konspirations teoretiker säger, för att många av dom säkert är fanatiska idioter som den här pastorn...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...