Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

 

 

 

 

 

 

Kort sagt: En grupp människor med influens som vill bilda global diktatur.

 

Den filmen jag anser förklarar detta bäst är The Obama Deception,

. En 2 timmar lång dokumentär.

 

Här säger George Bush att de vill ha ett New World Order, det som kan diskuteras om är deras planer som bara är bra för dem själva.

 

 

Edit: Notera att mina åsikter som skrivits tidigare i tråden möjligtvis inte längre stämmer.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

bra iallfall att det finns några människor som fattat det >_<

Det är nog mer än du tror och blir mer och mer, Obama Deception har 50 miljoner views (inte endast youtube) och jag försöker sprida detta genom att göra en tråd här :) Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag pallar inte kolla. Kan nån sammanfatta vad det handlar om?

Att USA/FN planerar en kupp för att bilda en allsmäktig stat som räcker över hela världen, och att Obama igentligen bara är en pjäs i spelet, att det finns något högre än han.

 

Typ :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag pallar inte kolla. Kan nån sammanfatta vad det handlar om?

10 minuter kan du väl kolla på... de 10 minuterna är väl lite som en sammanfattning av Obama Deception men det finns massa viktigt i Obama Deception.

 

Om man ska göra en kort sammanfattning är det väl "USAs regering försöker ta över världen och kommer nte bry sig ett skit om mänskligheten och behandla oss som leksaker" men det låter så dumt och otroligt därför är det bäst att ta 10 minuter och se det klippet.

Det går också rykten om tredje världskriget...

 

edit: Medians var också bra.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...