Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Kan tillägga att detta är värre än vad ni tror. Har lyssnat på Alex Jones radioshow i mer än en månad nu och han säger ofta att det är värre än man tror och det är det verkligen (Igår sa han och förklarade att det t.o.m är värre än vad han trodde.). Om ni tycker att detta är "ingen big deal" så tycker ni inte att hitler var det heller och bryr er inte om något tredje världskrig skulle inträffa.

 

Här är ett 30 minuters avsnitt av hans radioshow om ni är intresserade:

part 1

part 2

part 3

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan tillägga att detta är värre än vad ni tror. Har lyssnat på Alex Jones radioshow i mer än en månad nu och han säger ofta att det är värre än man tror och det är det verkligen (Igår sa han och förklarade att det t.o.m är värre än vad han trodde.). Om ni tycker att detta är "ingen big deal" så tycker ni inte att hitler var det heller och bryr er inte om något tredje världskrig skulle inträffa.

 

Här är ett 30 minuters avsnitt av hans radioshow om ni är intresserade:

part 1

part 2

part 3

Beror väl på hårt man ska gå in och tro på dom här grejerna, men något kommer att hända iallafall, bara att vänta och se :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Han hittar ju inte på saker, det mesta han säger är "on record" eller från mainstream nyhetstidningar.

Nästan allt han förutsagt har sedan om flera år rapporteras i tidningarna så jag tror på det mesta han försöker förutsäga.

 

Eliten försöker också göra polisen i USA korrupt för att vänja oss inför framtiden.

Här är en film när poliser stoppar en ambulans som kör för fort: http://www.youtube.com/watch?v=KluItc365hU

Om ni kollar på filmen Truth Rising så märker ni hur mycket poliserna går på folk:

15+

Sedan säger han att det finns poliser som våldtar barn och sedan skyller det på föräldrarna och får dem i fängelse... Det låter helt otroligt men han och andra pratar ofta om det och det ska vara "on record", men jag har inte kollat upp det.

Samt så försöker de införa en ny lag där poliser och sånt får ta barn helt utan anledning: http://www.youtube.com/watch?v=Dl2JxS82Ixw

Han nämner också ibland att säkerheten på flygplatser är som säkerheten vi kommer ha överallt i framtiden.

 

Tro på vad ni vill om det men det mesta stämmer ganska bra.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv så tror jag inte på detta. säkert ngn som har kommit upp med detta.

Det är det regeringen vill att du ska tro, dom kontrollerar dina tankar.

 

hur vet du det? ingen vet om detta är sant eller inte. men jag tror inte alls på det. låter för knasigt att sätta ihop allt till ett.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det här verkar helsjukt ju :huh: Hoppas hela Europa och Asien går emot U.S.A :D då kan dom inte vinna hehe :P

tyvärr är det omöjligt då Europa och stora delar av Asien är korrumperade av USA. du kan ju alltid kolla vad som händer när folk sätter sig emot USA:s elit. Saddam, Palme, Kennedy och nån snubbe i Sydamerika som jag inte orkar leta upp namnet på just nu.

 

BEEP BEEP BEEP

 

Moron alert moron alert!!

 

nej men, jag tror aldrig att detta kommer hända. det finns alltid människor som kommer prottestera

konstigt att folk inte har gjort det än med tanke på att transformationen till NWO har pågått sen början av 1900-talet.

 

så ni menar att detta kommer bli som när hitler tog makten över tyskland?
hahaha, nej. det kommer bli så ofantligt mycket värre. det kommer lagföras att alla måste ha ett chip som innehåller ID och kapital inplanterat i kroppen, och detta kommer folk inte ha något emot då massmedia kommer att hjärntvätta er att tycka om det. sen är det bara att stänga av chipet om regeringen vill bli av med en. eller så åker man i finkan. och ditt privatliv och dina rättigheter är som bortblåsta. ingen "demokrati", ingen åsiktsfrihet, ingen integritet. du kommer vara som en biologisk robot i elitens ögon, du kommer bara mätas i hur mycket pengar du kan dra in till dem och hur mycket du kan stärka deras makt. du kommer antagligen behöva jobba långt över 8 timmar om dagen under vidriga förhållanden varje dag alla dar i veckan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men seriöst. f*n vad överdramatiska ni är.

Det är ingen som vill ha det så som Dave37 beskrev

i sitt förra inlägg, så alltså kommer det inte att ske.

Demokrati är ingen lögn, och om folket ställer sig

emot något så blir det inget med det.

"New World Order" (å, fancy name, la di da) finns inte,

samhället genomgår ständigt förändringar, och har alltid

gjort det. End of discussion för min del. Det här är förresten precis

som det där töntiga j*vla Venus Project, och det är bara för

att alla ungdomar utan liv vill sätta sig upp mot alla och

vara bitchiga och samhällskritiska. Gilla läget, säger jag bara.

Hejdå! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...