💬
Logga in
Fuska.se

New World Order

629 svar · startad

^

|

jo det borde den.

men ni säger att median kommer hjärntvätta oss? nej det kommer inte gå. och Pearl harbor & 9/11.

pearl harbor? vad menar du med det? det var Japan som attackerade.

sen om man vill sätta in chip i folk så kan väl det va ok om man går med på det.

det vill man iaf gör med äldre som har sjukdomar, jag ser inget dåligt med det.

"Countless people will hate the new world order and will die protesting against it."

det är lika löjligt som att det finns folk som tror att Judarna vill ta över världen. a.k.a. "ZOG-teorin".

Trådstartare #42

Funderade på att lägga den i debatt men det finns inte så mycket att debattera om, NWO finns. Tanken med denna tråden var att informera och varna så många som möjligt. Om hela världen skulle få reda på hela sanningen skulle det vara lätt att besegra NWO så jag gör mitt bidrag genom att sprida det.

Det finns massa saker som står i skolböckerna som är fel. USA bombade sitt eget skepp eller nåt för att gå med i andra världskriget men vi lär oss annat, antar att Dave syftar på att det var något liknande med pearl harbor (vet inte) och 9/11 är mer eller mindre bevisat att det var USA som bombade sig själv bara att regeringen nekar det och vägrar göra en undersökning.

Har 2 bra dokumentärer om 9/11 om ni är intresserade:

Zeitgeist part 2 - All The World's A Stage: http://video.google.com/videoplay?docid=2428170847743595902 (svensk text), Denna dokumentären är bara 30 minuter lång men bevisar snabbt och enkelt sanningen.

Truth Rising:

Väldigt bra gjord och spännande upplagd, flera intervjuer med högt uppsatta personer och ofta märker man att de ljuger.

Men denna tråden ska inte handla alldeles för mycket om 9/11, vill inte ha inlägg som "öhhh det var terrorister från irak"

Senast ändrad:

↗ till inlägget

^

|

jo det borde den.

men ni säger att median kommer hjärntvätta oss? nej det kommer inte gå. och Pearl harbor & 9/11.

sen om man vill sätta in chip i folk så kan väl det va ok om man går med på det.

"Countless people will hate the new world order and will die protesting against it."

det är lika löjligt som att det finns folk som tror att Judarna vill ta över världen. a.k.a. "ZOG-teorin".

Jag? Hjärntvätta folk? Inte skulle jag, Median hjärntvätta er :D

Men skämt åsido, DOM HJÄRNTVÄTTAR REDAN FOLK! Med alla dessa j*vla brott som begås, terrorattacker etc. iallafall i USA. Ju mer rädda vi blir, desto bättre går det att kontrollera.

Ett bevis på det är att det var en familj som ville vara "provtestare" till att sätta in chip så att man inte skulle råka illa ut då man alltid vet vars dom är, just efter 9/11, det är ren rädsla, om dom inte hade varit rädda skulle det aldrig ha gått.

Att sätta in chip kommer inte vara något frivilligt, det kommer att bli lag på det, regeringen kommer bara att säga att det är till för att "skydda" oss från terrorism etc.. 9/11 var troligen också en konspiration för att få folk mer rädda, känna sig osäkra.

↗ till inlägget

men ni säger att median kommer hjärntvätta oss?

antar att du menar massmedia och inte våran kära medlem Median. ja de har ju lyckats ganska bra redan, det ser man ju på bl.a. dig. allt snack om kapital, skönhet, rädsla för avancerad teknik, glorifiering av krig etc har ju förvridit mångas sinnen.

↗ till inlägget

Japan attackerade, men USA gjorde ingen ansträngning att stoppa attacken, även om de var medvetna om det. lite samma taktik som 9/11 och bombningen i londons tunnelbanna eller vad det va... 2005 eller nått.

↗ till inlägget

jag ser mycket dåligt med att ha ett chip som kan identifiera mig, hej då integritet. jag har iofs inget att dölja men det betyder inte att jag vill blotta mig för alla jordens invånare.
Trådstartare #45

Chippet kommer ju fungera lite som en plånbok kan man säga, pengar, ID-kort och allt sånt lagras på chippet som kan stängas av när regeringen inte gillar något du gör te.x sprider sanningen som vi håller på med nu. Och de vill ju begränsa internet så du kanske kommer behöva ett fungerade chip varje gång du vill in på internet. Vad de än kommer använda det till så är det inte bra.

↗ till inlägget

Chippet kommer ju fungera lite som en plånbok kan man säga, pengar, ID-kort och allt sånt lagras på chippet som kan stängas av när regeringen inte gillar något du gör te.x sprider sanningen som vi håller på med nu. Och de vill ju begränsa internet så du kanske kommer behöva ett fungerade chip varje gång du vill in på internet. Vad de än kommer använda det till så är det inte bra.

fast allt detta kommer antagligen inte appliceras med en gång... det kommer gå stegvis.

vad är det som försigår här??

Fattar inget

bitch

Antingen är detta överhypat eller så finns det ändå ingenting att göra åt det.

22 Jun 2009
Trådstartare #49

Ingen vet exakt hur onda dom är men det kommer fram nya "dumheter" ganska ofta. Det finns massor vi kan göra, te.x göra en tråd här så att mer blir medvetna om det som jag precis gjort. Den som har gjort mest i kampen mot NWO är Alex Jones, han har gjort Obama Deception som 20 miljoner har sätt och några andra filmer om detta och har en radioshow som han sänder ifrån nästan varje dag, han är bara en helt vanlig person som gör sitt bästa och nått ungefär 100 miljoner sa han nyss.

Om du kollar på filmen Truth Rising ser du vad en person vid namn Gary Talis har gjort och på youtube har den 250,000+ views. Obama Deception fick 15 miljoner på 2 månader.

Om alla i världen visste hela sanningen om NWO så skulle de aldrig få som de ville, för 10 år sedan kände inte många till dem alls.

Finns en tråd med saker man kan göra nånstans, kan leta upp den om du vill.

Här finns lite: http://www.infowars.com/activism/activism.htm

infowars.com är Alex Jones nyhets sida.

Här är en bild som säger mer än 1000 ord

http://i39.tinypic.com/2j5dtux.jpg

Föresten har du sätt Obama Deception? En film säger nog mycket mer än 1000 ord :)

Senast ändrad:

sjuuuukt överdrivet. gå och lek konspirationsteorist någon annastans.

haha älskar youtube va? där behöver man ingen grund för vad man säger... dom har inte ens ngr bevis på detta.

↗ till inlägget

haha älskar youtube va? där behöver man ingen grund för vad man säger... dom har inte ens ngr bevis på detta.

Har du ens sett filmerna? Det finns flera "bevis" för det här.

Sadgasm: Så du tror att alla är "goda" som sitter i regeringen?

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

nej, men att alla skulle vara "onda"? att det på allvar skulle finnas en "supergrupp" som planerar att ta över världen och förslava mänskligheten.. seriöst.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nej, men att alla skulle vara "onda"? att det på allvar skulle finnas en "supergrupp" som planerar att ta över världen och förslava mänskligheten.. seriöst.

Ja, seriöst, varför inte?

Trådstartare #55

Sadgasm, säger samma till dig som jag sa till Fruktystan här http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1551389

Det låter dumt och overkligt till en början, även för mig, men ta reda på fakta är du snäll och kolla på Obama Deception innan du skriver i tråden igen.

Anledningen att du inte hört om detta förut är att de kontrollerar massmedia, internet är fortfarande fritt men de har hög prioritet på att ta över det med.

Detta är inte ens överdrivet, om vi skulle säga allt det skit de håller på med så skulle alla lämna tråden och inte tro på det, det som Dave beskriver är inte ens överdrivet. Ta reda på fakta är du snäll.

Senast ändrad:

ska kika på filmerna vid ett senare tillfälle.. det är bara det att ni verkar svälja allt de säger utan att tveka en sekund eller vara kritisk till faktan. typ att de gör med er som ni påstår att regeringen gör med oss.

Trådstartare #57

Självklart tvekade jag också när jag hörde detta första gången, skriv vad du tycker om filmen sen :)

↗ till inlägget

ska kika på filmerna vid ett senare tillfälle.. det är bara det att ni verkar svälja allt de säger utan att tveka en sekund eller vara kritisk till faktan. typ att de gör med er som ni påstår att regeringen gör med oss.

Nej, finns väl flera punkter man kan vara lite misstänksam mot, men jag tror fortfarande, och gjorde det innan jag ens såg någon liknande film, att USA är styrt av något högre.

Låter lite överdrivet det här.

Har dock inte pallat kolla på filmerna, orkar inte slösa min tid på något som jag inte tror på.

Men vad f*n vet jag, jag är en fjortonåring som inte har en allmänbildning.

↗ till inlägget

sjuuuukt överdrivet. gå och lek konspirationsteorist någon annastans.

ja, för det kan ju inte vara så här, det kan ju inte vara politiker eller bankirer som är hemska människor som vill ta över världen det kan bara vara det FUCKING MUSLIM-TERRORISTERNA I MELLANÖSTERN!!!!! BOMBA DEM!!!!

(övandstående är sarkasm, detta är inte min åsikt)

↗ till inlägget
varifrån får du den tanken?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in