Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Men seriöst. f*n vad överdramatiska ni är.

Det är ingen som vill ha det så som Dave37 beskrev

i sitt förra inlägg, så alltså kommer det inte att ske.

Demokrati är ingen lögn, och om folket ställer sig

emot något så blir det inget med det.

"New World Order" (å, fancy name, la di da) finns inte,

samhället genomgår ständigt förändringar, och har alltid

gjort det. End of discussion för min del. Det här är förresten precis

som det där töntiga j*vla Venus Project, och det är bara för

att alla ungdomar utan liv vill sätta sig upp mot alla och

vara bitchiga och samhällskritiska. Gilla läget, säger jag bara.

Hejdå! :)

Så du litar på allt politiker säger? Du tror att alla förändringar som gör, görs just för att förbättra våra liv? Nej, staten vill ha kontroll!

Jag tror att det är ganska stor chans att vi får en totalitär stat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men seriöst. f*n vad överdramatiska ni är.

Det är ingen som vill ha det så som Dave37 beskrev

i sitt förra inlägg, så alltså kommer det inte att ske.

Ingen vill ha det som jag beskrev det nej, men tror du att ledare och massmedia kommer vinkla det så? allt snack med ökad konkurrens, öppna gränserna, sluta handelsavtal... allt det låter som ett bra försök att skapa en ultra kapitalistisk världsnation. vi har redan europeiska unionen, amerikanska unionen och afrikanska unionen. snart kommer även asiatiska unionen och sen kommer alla dessa unioner förenas till en enda superstat.

 

politiker kommer att prata om säkerhet, världsfred, ekonomisk stabilitet, minskad arbetslöshet, sänkta skatter, bättre handelsmöjligheter, starkare konsumenttrygghet, sånt som vi vill höra, och då kommer denna nya världsregim införas, sakta och omärkbart för den ovaksamme. och när vi passerar en "point of no return" kommer de saker jag räknade upp i mitt förra inlägg att verkställas.

 

 

Det här är förresten precis

som det där töntiga j*vla Venus Project, och det är bara för

att alla ungdomar utan liv vill sätta sig upp mot alla och

vara bitchiga och samhällskritiska. Gilla läget, säger jag bara.

Hejdå! :)

jag förstår inte för fem öre hur du kopplar the venus project till NWO. förklara för mig. det ända likheten är att det är två samhällsformer som inte finns idag, även om båda har goda chanser att bli verklighet i framtiden. JAG INSER ATT JAG HAR ETT LIV och därför är jag samhällskritiskt. vi lever i en tid där vi är till 100% beroende av samhället. jag ser det som en absolut nödvändighet att vara samhällskritiskt då jag faktisk bara har ETT liv och vill leva det så länge och bra som möjligt. jag är ingen vidrig soffpotatis som vill att andra ska ha kontroll över mitt liv, jag vill leva i säkerhet, stimulans och många andra typer av miljöer dör jag kan dö nöjd i.

 

om alla skulle "gilla läget" skulle det inte finnas några val till regeringar etc. du kan aldrig förneka människans vilja att påverka. och jag är f­an inte bitchig.

 

 

Kan inte sluta tänak på det här :( Borde aldrig läst tråden ;o

 

jag vet att det känns tungt när man bara sätt negativa filmer, se gärna några positiva, som diskuterar lösningar, t.ex. Zeitgeistfilmerna. (kolla min press för mer info)

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men seriöst. f*n vad överdramatiska ni är.

Det är ingen som vill ha det så som Dave37 beskrev

i sitt förra inlägg, så alltså kommer det inte att ske.

Demokrati är ingen lögn, och om folket ställer sig

emot något så blir det inget med det.

"New World Order" finns inte,

samhället genomgår ständigt förändringar, och har alltid

gjort det. End of discussion för min del. Det här är förresten precis

som det där töntiga j*vla Venus Project, och det är bara för

att alla ungdomar utan liv vill sätta sig upp mot alla och

vara bitchiga och samhällskritiska. Gilla läget, säger jag bara.

Hejdå! :)

Det mesta där har du hittat på som du vill ha det utan att ta reda på fakta, speciellt det markerade när några som ingår i eliten säger det själva i klippet jag hade med i mitt första inlägg. Kolla på Obama Deception.

 

Det är helt möjligt att det blir exakt så som Dave beskriver men jag ville inte komma med några sådanna dramatiska förutsägelser direkt för då skulle det bara låta löjligt och ni skulle lämna tråden och tro att jag blivit hjärntvättad.

Det värre än man tror och ju mer man undersöker det ju värre får man reda på att det egentligen är.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mitt första inlägg i denna tråden var lite av ett worst case scenario. men eftersom eliten inte bryr sig om människoliv så är detta fullt möjligt. kolla bara på t.ex. Lusitania, Pearl harbor, 9/11, börskraschen -29.

 

EDIT: denna kanske skulle kunna bli flyttad till debatt?

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^

|

jo det borde den.

 

men ni säger att median kommer hjärntvätta oss? nej det kommer inte gå. och Pearl harbor & 9/11.

pearl harbor? vad menar du med det? det var Japan som attackerade.

 

sen om man vill sätta in chip i folk så kan väl det va ok om man går med på det.

det vill man iaf gör med äldre som har sjukdomar, jag ser inget dåligt med det.

 

 

"Countless people will hate the new world order and will die protesting against it."

 

det är lika löjligt som att det finns folk som tror att Judarna vill ta över världen. a.k.a. "ZOG-teorin".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Funderade på att lägga den i debatt men det finns inte så mycket att debattera om, NWO finns. Tanken med denna tråden var att informera och varna så många som möjligt. Om hela världen skulle få reda på hela sanningen skulle det vara lätt att besegra NWO så jag gör mitt bidrag genom att sprida det.

 

Det finns massa saker som står i skolböckerna som är fel. USA bombade sitt eget skepp eller nåt för att gå med i andra världskriget men vi lär oss annat, antar att Dave syftar på att det var något liknande med pearl harbor (vet inte) och 9/11 är mer eller mindre bevisat att det var USA som bombade sig själv bara att regeringen nekar det och vägrar göra en undersökning.

 

Har 2 bra dokumentärer om 9/11 om ni är intresserade:

Zeitgeist part 2 - All The World's A Stage: http://video.google.com/videoplay?docid=2428170847743595902 (svensk text), Denna dokumentären är bara 30 minuter lång men bevisar snabbt och enkelt sanningen.

 

Truth Rising:

Väldigt bra gjord och spännande upplagd, flera intervjuer med högt uppsatta personer och ofta märker man att de ljuger.

Men denna tråden ska inte handla alldeles för mycket om 9/11, vill inte ha inlägg som "öhhh det var terrorister från irak"

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^

|

jo det borde den.

 

men ni säger att median kommer hjärntvätta oss? nej det kommer inte gå. och Pearl harbor & 9/11.

pearl harbor? vad menar du med det? det var Japan som attackerade.

 

sen om man vill sätta in chip i folk så kan väl det va ok om man går med på det.

det vill man iaf gör med äldre som har sjukdomar, jag ser inget dåligt med det.

 

 

"Countless people will hate the new world order and will die protesting against it."

 

det är lika löjligt som att det finns folk som tror att Judarna vill ta över världen. a.k.a. "ZOG-teorin".

Jag? Hjärntvätta folk? Inte skulle jag, Median hjärntvätta er :D

Men skämt åsido, DOM HJÄRNTVÄTTAR REDAN FOLK! Med alla dessa j*vla brott som begås, terrorattacker etc. iallafall i USA. Ju mer rädda vi blir, desto bättre går det att kontrollera.

 

Ett bevis på det är att det var en familj som ville vara "provtestare" till att sätta in chip så att man inte skulle råka illa ut då man alltid vet vars dom är, just efter 9/11, det är ren rädsla, om dom inte hade varit rädda skulle det aldrig ha gått.

 

Att sätta in chip kommer inte vara något frivilligt, det kommer att bli lag på det, regeringen kommer bara att säga att det är till för att "skydda" oss från terrorism etc.. 9/11 var troligen också en konspiration för att få folk mer rädda, känna sig osäkra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ni säger att median kommer hjärntvätta oss?

antar att du menar massmedia och inte våran kära medlem Median. ja de har ju lyckats ganska bra redan, det ser man ju på bl.a. dig. allt snack om kapital, skönhet, rädsla för avancerad teknik, glorifiering av krig etc har ju förvridit mångas sinnen.

 

pearl harbor? vad menar du med det? det var Japan som attackerade.

Japan attackerade, men USA gjorde ingen ansträngning att stoppa attacken, även om de var medvetna om det. lite samma taktik som 9/11 och bombningen i londons tunnelbanna eller vad det va... 2005 eller nått.

 

sen om man vill sätta in chip i folk så kan väl det va ok om man går med på det.

det vill man iaf gör med äldre som har sjukdomar, jag ser inget dåligt med det.

jag ser mycket dåligt med att ha ett chip som kan identifiera mig, hej då integritet. jag har iofs inget att dölja men det betyder inte att jag vill blotta mig för alla jordens invånare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chippet kommer ju fungera lite som en plånbok kan man säga, pengar, ID-kort och allt sånt lagras på chippet som kan stängas av när regeringen inte gillar något du gör te.x sprider sanningen som vi håller på med nu. Och de vill ju begränsa internet så du kanske kommer behöva ett fungerade chip varje gång du vill in på internet. Vad de än kommer använda det till så är det inte bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chippet kommer ju fungera lite som en plånbok kan man säga, pengar, ID-kort och allt sånt lagras på chippet som kan stängas av när regeringen inte gillar något du gör te.x sprider sanningen som vi håller på med nu. Och de vill ju begränsa internet så du kanske kommer behöva ett fungerade chip varje gång du vill in på internet. Vad de än kommer använda det till så är det inte bra.

fast allt detta kommer antagligen inte appliceras med en gång... det kommer gå stegvis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...